عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

ســـال نــو پیـشاپیــش مبــارکــــ....

تصاویرشباهنگ Shabahang Pictures
صبح امروز کسی گفت به من: عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

725325v80m0346dj.gifتو چقدر تــنهـــــــایی!!!!! عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

725325v80m0346dj.gifگفتمش در پاسخ: عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

725325v80m0346dj.gifتو چقدر نادانــــی! عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

725325v80m0346dj.gifتن من گر تنهاســـت، دل من با دل هـــاست. عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

725325v80m0346dj.gifدوستــــانی دارم، همه از جنس بلــــور که دعایم گویند و دعاشان گویم. عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

725325v80m0346dj.gifیادشان در دل من، قلبشان منزل من عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی!


sangel2[1].gifســـال نــو پیـشاپیــش مبــارکــــ.... عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی
تقدیم به همه دوستان خوبم...........عکس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات کام ------------- bahar22.com ------------ عکس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی
نظرات 4 + ارسال نظر
پسرتبریزی یکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://www.aftabtabriz.blogfa.com

سلام
آخریـــــــــــــــــن آپــــــــــــــــــــ 90ـــــــــــ13
بدو بیااااااا
عیدتون هم مبارک
[گل]

من دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://m0sbateman.blogsky.com/

خدای من آوای ملکوتی یا مقلب القلوب و الابصار می آید
تو مرا می خوانی که بخوانمت؟
این منم با حسرت سال های رفته یا مدبر اللیل و النهار
این منم با هزاران امید به سال های پیش رو یا محول الحول و الاحوال
خدای من بندگی ام را بپذیر التماس مرا بشنو حول حالنا حول حالنا حول حالنا
خدای من آرزویم چه شد؟ الی احسن الحال
خوب من
بوی عطر تحویل می آید
چه مبارک تقدیری!

من سه‌شنبه 1 فروردین 1391 ساعت 12:41 ب.ظ http://m0sbateman.blogsky.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
سال نو مبارک
ایشالا یه سال فوق العاده خوب و خوش همه چی خوب داشته باشی
خب آبجی جون عیدی چی میدی بهم؟

من پنج‌شنبه 3 فروردین 1391 ساعت 06:26 ق.ظ http://m0sbateman.blogsky.com/

سلام
هیه انگار عید دیدنی و دید و بازدید اینجور چیزا دیگه اصلا واست وقتی نذاشته دیگه که بیای نت آره؟
ایشالا که حسابی بهت خوش بگذره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد