عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه


با تو زندگیم معنی شد


با تو دلم شاد پر از غوغا شد

بگذار زمانه از حسادت بترکد...

انگشتان من...

چه به انگشتان تو می آیـد...!

می خواهـــــــــــــــــــــــم …

آن قـــــــــــــــدر خودخواهانه


در" آغــــــــــــــــــوش "بگیرمت


که جای ضربان قلبــــــــــــم


روی تنت بمــــــــــــــــــــاند…!!!


مرد رویایی من کسیه که:

حتی وقتی مثل سگ و گربه به جون هم افتادیم...

شب نزاره از بغلش جم بخورم و بگه:

آشتی نکردیما ولی من بدون ♥ تو ♥ خوابم نمیبره...

       اگر تنهایی ام چشم مرا بست…

                                  اگر دل از تنم افتادو بشکست...

       فدای پای قلب آن عزیزی...

                                    که درهر جا که باشد یاد ما هست…

  اگر هنوز هم تو را آرزو می کنم؛

برای بی آرزو بودنِ من نیست؛

شاید آرزویی زیباتر از تو، سراغ ندارم ...