عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

تمامی تـــــــو را ؛ نگــــــاه مهربانت را ؛ غرور نهفته در صدایت را ؛ خستگــــی هایت را
همه را در امن ترین جای دلم جا می دهم و هر صبـــح سرک می کشــــم
به همه ی دارایــــی هایم که در "تـــــــــو" خلاصه می شود

تکیه گاهم باش!

میخواهم سنگینی نگاه این مردم حسود شهر را

توهم حس کنی

این مردم نمیتوانند ببینند

دستهایمان تا این اندازه به هم می ایند!


✖پسر یعنی :
کل عمرش تو بغل خانومش ??
.
✖پسر یعنی :
خرید کردن واسه تنها عشقش ??
.
✖پسر یعنی :
ته ریش گذاشتن واسه خانومش ??

.
✖پسر یعنی :
عشقشو بغل کنه و بچرخن باهم
اونقدر که سرشون گیج بره بیوفتن تو بغل هم ??

.

✖پسر یعنی :
موقع رانندگی دستتو بکنه بوس
چون میدونه تو داری دوس??
.
✖پسر یعنی :
بزنه برات ادکلن تلخ
چون میدونه دیوونش میکنی با این کارای مس
.
✖پسر یعنی :
وقتی عشقش میکنه قهر
بگیرتش و تو چشاش نگاه کنه بگه بوس یا گاز نفس؟
.
✖پسر یعنی :
غیرتی شه
تا خانومش بترسه در حد مرگ ..??
.
✖پسر یعنی :
خانومش بهش بده بوس
تا اون بده براش جووون ...??
.
✖پسر یعنی :
وقتی میکنی بهش نگاه
تموم دنیارو بریزه به پات??????


گاهی باید دستاشو بگیری توو دستت
و فقط یه جمله بهش بگی:
"من واسه یه لحظه بیشتر با تو بودن،
حاضرم همه دنیام رو بدم"

یه موقعی هست که هی از خودت میپرسی :
اونم دلش برام تنگ میشه یا نه
یا همینقدر که دوستش دارم دوستم داره یا نه
یا اصلا بهم فکر میکنه یا نه؟؟
یه دفعه گوشیت زنگ میخوره
وقتی عکسشو روی گوشیت میبینی
به جواب همه سوالات میرسی
انگار بهترین لحظه دنیاستــــ ...

دیــوونگــی یعــنی :

عکسشــو توو گوشــیت هِی نگــاه کنی ، واســه بار هــزارم . . .

انگــار تاحــالا نــدیدیش . .

بوســش کنی محــکم مث دیــوونه ها ...

تـ♥ـو بایـد باشـے تـآ کـم نیـآورم

بایـد باشـے تـآ فـرامـوش نکنـم

نفـس کشیـدن را

عـشـق را

زندگـے را

بـودن را

خوشــــــــــبختی داشتن کســـــی است
که بیشـــتر از خـــودش
تــ ــ ــ ــ ــو را بــخواهد
و
بیشـــتر از تــ ـ ـ ـ ـــو

هیـــــ♥ــــــچ نخواهد
و
تــــــ♥ــــو ...
برایش تـــ ــ ــ ــمام زندگی باشی ...

نفس هایت را بشمار...

بس است! همین کافیست..
فقط نفس های خودت..
مگر نه تو تمام دنیای منی؟
نفس هایت
قد همه ی ادم های دنیاست برایم...
قد نفسهایت
دوستت دارم دنیای من..

یــــــــ دختر همــــــــه احساسشو می شــــــــه تو موهاش دید
تو حس ڪ بره می ریزه توصورتش
عصبی ڪ بشــــــــــه با ڪش خفش می ڪنه
تو رویا ڪ باشه می بافتـش
اما وقتی دلش شڪستـــــ
اولین چیزی ڪ اضافیه موهاشـــــــه ...

دوسِــت دارم هــام رو بـه کــی بگــم جــز تــو؟
بــه کی بگــم که در جوابــش بگه مــن بیشــتر!!
هــر وقت حالــم گرفته بــود کی ســر حالم بیــاره
کــی بگه بیــا ... گمشــو بغلــم عزیزم؟
جــر تو؟
واســه کی خودمــو لوس کنــم بچگونــه حرف بزنــم دلش آب بشــه ..
واسـه کی لــج کنم حرصشــو در بیــارم . .
وقتــی حســودی میکنم کــی جز تــو بگه: ای بـابـا من فقـط عاشــق توام
کــی بهــت بگــه :خانومم؟!!!
هــآآآآآ؟ کــــی؟!!!
ببیـن !!!هــی تـوووو؟!!!
مــن جــز تــو به هیچــکس نمیتــونم بگــم دوسِت دارم...

شــیرفهـــم شـد؟؟؟؟