عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

کسی را دوست دارم

یکی را برای همیشه دوست دارم ، کسی که هرگز باور نکرد عشق مرا !

کسی

که هرگز اشکهایم را ندید و ندید که چگونه از غم دوری و دلتنگی اش

پریشانم !


یکی را تا ابد دوست دارم ، کسی که هیچگاه درد دلم را نفهمید و ندانست که

او در این دنیا تنها کسی است که در قلبم نشسته است !


یکی را در قلب خویش عاشقانه دوست دارم ، کسی که نگاه عاشقانه ی مرا ندید

 و لحظه ای که به او لبخند زدم نگاهش به سوی دیگری بود !


آری یکی را از ته دل صادقانه دوست دارم ، کسی که لحظه ای به پشت

سرش نگاه نکرد که من چگونه عاشقانه به دنبال او میروم !


کسی را دوست دارم که برای من بهترین است ، از بی وفایی هایش که بگذرم

برای من عزیزترین است !


یکی را دوست دارم ولی او هرگز این دوست داشتن را باور نکرد ! نمی داند که

چقدر دوستش دارم ، نمی فهمد که او تمام زندگی ام است !


یکی را با همین قلب شکسته ام ، با تمام احساساتم ، بی بهانه دوست

دارم !

کسی که با وجود اینکه قلبم را شکست ، اما هنوز هم در این قلب شکسته ام جا

دارد !


یکی را بیشتر از همه کس دوست دارم ، کسی که حتی مرا کمتر از هرکسی

نیز دوست نمی دارد !


یکی را دوست دارم با اینکه این دوست داشتن دیوانگیست

اما ..........

من.....

دیوانه وار تنها او را دوست دارم !