عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

این روزها....

چقدر دلم هوای آن روزها را کرده....!!!

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

مــی خـواهـم داستـانـی از علاقــه ام بـه تــو را بنـویسـم

یـکی بـــود ، یـکی …

بـی خیال.......!!

خــلاصـه اش میشود اینــکـه :

دوستـت دارم ، لعـنتـی . . .!

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

گاهی شعر سراغم را میگیرد ؛

گاهـــــی ...

هوای تو !

فرقی نمیکند . . . .

هر دو

ختم میشوند به دلتنگی من !!

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

هـــر گــــاه بـه تــو فـــکـر مـــیــکـنم ..

حـــواســم از هــمه چــیز پــرت مــیشود ..

و مـــن چـه روز هـای بــیهوده ای را ســپری مــیـکنم ..

بـا بــیسـت و چـهار سـاعـت حـواس پـرتی...

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

قــصــه بــگــو تـا بـخوابـم...

امـشـب قـصـه آمـدنـت را مــیـخـواهــم...

میخوانی ؟؟؟

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

میان هر نفسی که میکشم

همهــــــــــــمه ای ست....

که از همه پنــــــــهان....

از تو چه پنـــــــــهان...

میان هر نفسی که میکشم

تـــــــــــــو هستی

که میکِشم تو را....

که میکُشــــــــــــــی مرا...

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

در هم گره مـے خورند, مـے پیچند

میبینـے

وقتـے نیستـے

حتـے موهایم هم بـے تابـے مـے ڪـنند!

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

باور کن!

کار من نیست ،

کار دِل است

دِلم

جایی میان نَفَس هایَت

گیر کرده است