عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

شاید!!!

شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم

حرفایی بود توی قلبم ، من نگفتم نتونستم

من به تو هــــــرگز نگفتم ، با تو بودن آرزومـــــــه

نقش اون چشمای معصوم ، لحظه لحظه روبرومــــه

نیومد روی زبونم که بگم بی تو چی هستم ؟

که بگم دیوونتم من ! زندگیمو به تو بستم 

شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم

حرفایی بود توی قلبم ، من نگفتم نتونستم

تو رو دیدم مثل آئینه ، توی تنهایی شکستی

من کلامی نمی گفتم که برام زندگی هستی !

نمی دونستی که چون گل ، توی قلب من شکفتی

چشم تو پر از گلایه ، اما هرگز نمی گفتی !

من به تو هــــــرگز نگفتم ، با تو بودن آرزومـــــــه

نقش اون چشمای معصوم ، لحظه لحظه روبرومــــه

شاید اونجوری که باید قدرتو من ندونستم

حرفایی بود توی قلبم ، من نگفتم نتونستم

چقدر خوبه برای تو نوشتن

تنهایی را

تنهایی ام را

سکوت را

شب را

رویای قشنگم را دوست دارم.

ولی تو را بیش تر از همه ی آنها دوست دارم.

خیال قشنگیست، اینکه هنوز دوستم داری!

شیرین است.

سبک می شوم.

آن موقع است که حس می کنم حالا اگر بخواهم کوهی را جابه جا کنم،  می توانم.

چون تو دوستم داری!

جان می گیرم ، نیرو می گیرم، 

واااای عجب نیروی سحرآمیزی!

انگار تمام دنیا را به من داده باشند،...نه! تمام عالم را.

تا تو مرا دوست بداری، 

هستم خوب من

                 مهربونم

                            خدای من

هیچ وقت تنهام نذار

خدا را سپاس

I Am Thankful

خدا را سپاس
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

I Am Thankful
I can see the beauty all around me
There are those whose world is always dark

خدا را سپاس
من میتونم تمام زیبایی های پیرامونم را ببینم
کسانی هستند که دنیایشان همیشه تاریک و سیاه هست
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
I Am Thankful
I can walk
 There are those who have never taken their first step

خدا را سپاس
من میتونم راه برم
کسانی هستند که هیچوقت نتونسته اند حتی یک قدم بردارند
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

I Am Thankful
My heart can be broken
There are those who are so hardened they cannot be touched
خدا را سپاس
که دل رئوف و شکننده ای دارم
کسانی هستند که این قدر دلشون سنگ شده که هیچ محبت و احساسی رو درک نمیکنند
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
I Am Thankful
For the opportunity to help others
There are those who have not been so abundantly blessed as I

خدا را سپاس
به من این شانس رو دادی که بتونم به دیگران کمک کنم
کسانی هستند که از این نعمت و برکت وافری که به من داده ای بی بهره اند
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

I Am Thankful
I can work
There are those who have to depend on others for even their most basic needs

خدا را سپاس
من میتونم کار کنم
کسانی هستند که برای رفع کوچکترین نیازهای روزمره شون هم به دیگران محتاجند
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

I Am Thankful
I have been loved
There are those for whom no one has ever cared

خدا را سپاس
که کسی هست که منو دوست داره
کسانی هستند که بود و نبودشون واسه هیچکس مهم نیست
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

منو ببخش

منو ببخش اگه به تو خیلی می گم

دوستت دارم 

گل صداقت


دویست و پنجاه سال پیش از میلاد در چین باستان شاهزاده ای تصمیم به
ازدواج گرفت. با مرد خردمندی مشورت کرد و تصمیم گرفت تمام دختران جوان
منطقه را دعوت کند تا دختری سزاوار را انتخاب کند. وقتی خدمتکار پیر قصر
ماجرا را شنید بشدت غمگین شد، چون دختر او مخفیانه عاشق شاهزاده بود،
دخترش گفت او هم به آن مهمانی خواهد رفت. مادر گفت: تو شانسی نداری، نه
ثروتمندی و نه خیلی زیبا. دختر جواب داد: می دانم هرگز مرا انتخاب نمی
کند، اما فرصتی است که دست کم یک بار او را از نزدیک ببینم. روز موعود
فرا رسید و شاهزاده به دختران گفت: به هر یک از شما دانه ای می دهم، کسی
که بتواند در عرض شش ماه زیباترین گل را برای من بیاورد.... ملکه آینده
چین می شود. دختر پیرزن هم دانه را گرفت و در گلدانی کاشت.

سه ماه گذشت و هیچ گلی سبز نشد، دختر با باغبانان بسیاری صحبت کرد و راه
گلکاری را به او آموختند، اما بی نتیجه بود، گلی نرویید. روز ملاقات فرا
رسید ، دختر با گلدان خالی اش منتظر ماند و دیگر دختران هر کدام گل بسیار
زیبایی به رنگها و شکلهای مختلف در گلدان های خود داشتند. لحظه موعود فرا
رسید. شاهزاده هر کدام از گلدان ها را با دقت بررسی کرد و در پایان اعلام
کرد دختر خدمتکار همسر آینده او خواهد بود.

همه اعتراض کردند که شاهزاده کسی را انتخاب کرده که در گلدانش هیچ گلی
سبز نشده است. شاهزاده توضیح داد: این دختر تنها کسی است که گلی را به
ثمر رسانده که او را سزاوار همسری امپراتور می کند: گل صداقت... همه دانه
هایی که به شما دادم عقیم بودند، امکان نداشت گلی از آنها سبز شود!!!

برگرفته از کتاب پائولو کوئلیو

دلنوشته

 ندیدن هایم نگذار  پای نخواستن.

هیچ می دانی ندیدن هایم از هراس است

هراس هویدا شدن آنچه که همه ی هم وغم را گذاشته بودم  برای مخفی ماندنش...

حتی از تو...

خوب می دانم غروری داری به انتها

چشمم کور!

من که از روز از اول به غایت دوستت داشتم

تو که همه چیز داری

شاید فقط دل نداری

تو که خود را بزرگ مردی از عرصه عدالتی ...

 

به خدا سوگند دوستت دارم ... اما شاهدی ندارم!!!