عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

˙·٠•●♥ ریتم ِ خنده هایت را دوست دارم

تو بین ِ تمام ِ آدم ها

در این کُره ے خاکے

تافتہ ے جدا بافتہ اے

لبخند بزن نفس من ♥●•٠•٠·

تــــــو مــــال منـــی دیـــوووونــــه!
عاشق کسی شدم ک با همه فــــــرق داره!
کسی که جذبه چشماش دلمو مــــــیلرزونـــــه!
کسی که خیلی وقتا لج آدمو در مـــیــــــاره!
بهم امـــــید زندگی کردن میــــــده ...
کسی که نباشه یه لحظه هـــــم نمی تونم دووم بــــیارم ...

خنــــدیدن خــــوب است
قهقــــهه عالـــیست
گریــــستن آدم را آرام میکنــــد
امـــا
لعـــنت بر بغــــض...

رفتار عاشقـ انـہ ے زَن را بایـَـد از دلتـَـنگــــیــَش فـَـهمید

از شــُـوقُ بے تابیـــَــش براے دیـ ـدار

از حـِـس کودکانـِـہ اش بـَـراے آغــوش

از خـِـجالـَـتـَـش بـَـ ـراے بوسـِـہ گرفتـَـن

زَن بـے دلیل بـَـهانـہ نمیگیرد !!

شایـَـ ـد بـَـ ـهانـِـہ ے نـَـداشتـَـن دستانِ گرمے را دارَد کـہ دسـْتانــَش را بگیرد

حســــــودم ...
چیــزے ڪـ مال منــہ ...
ڪســـے حـــق نداره حتــے بهــش اشاره ڪنــہ ...
مــــــثل » تــ♥ـــو « ڪــ مال منــــے .

دلتنگی نه با قلم نوشته میشود...
نه با دکمه های سرد کیبورد...
دلتنگی را با اشک می‌نویسند...
دلتنگم فقط همین......

هر چه دلم را خالی می کنم باز هم پر می شود از تو ،

چه برکتی دارد دوست داشتنت....

وقتی یه دختر بهت گیر میده...
وقتی حسودی میکنه...
وقتی حرص میخوره...
خوشحال باش!
چون که عاشقته...
نگوحساسه...
نگو شکاک و بد بینه...
واسش مهمی
فقط بترس از روزی که...
اوج گیر دادناش بشه یه کلمه...
"هرجور راحتی"


▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
ﺧﺴﺮﻭ ﺷﮑﯿﺒﺎﯾﯽ ﭼﻪ ﺯﯾﺒﺎ ﮔﻔﺖ:
ﮔﺎﻫﯽ...!!
ﺑﺎﯾﺪ ﻧﺒﺨﺸﯿﺪ،
ﮐﺴﯽ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﻫﺎ ﺍﻭ ﺭﺍ
ﺑﺨﺸﯿﺪﯼ ﻭ ﻧﻔﻬﻤﯿﺪ...
ﺗﺎ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺭ ﺩﺭ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺑﺨﺸﺶ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﺪ.!!
ﮔﺎﻫﯽ...!!!
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺻﺒﺮ ﮐﺮﺩ،
ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻫﺎ ﮐﺮﺩ ﻭ ﺭﻓﺖ...
ﺗﺎ ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﮔﺮ ﻣﺎﻧﺪی،
ﺭﻓﺘﻦ ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﺑﻮﺩﻩ‌ای!!!
ﮔﺎﻫﯽ...!!!
ﺑﺮ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﻣﯿﺪﻫﯽ،
ﺑﺎﯾﺪ ﻣﻨﺖ ﮔﺬﺍﺷﺖ...
ﺗﺎ ﺁن‌ را ﮐﻢ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻧﺪﺍﻧﻨﺪ!!!
ﮔﺎﻫﯽ...!!!
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺪ ﺑﻮﺩ،
ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ:
ﻓﺮﻕ ﺧﻮﺏ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺭﺍ نمی‌فهمد...

حس خوبیه وقتی با « عشقت » ؛
تا سر حد مرگ دعوا کنی!!! بعد ، آخره شب ؛
بیاد از پشت بغلت کنه و بگه : یه موقع فکر نکنی میخوام آشتی کنما...
فقط بی تو خوابم نمی بره...

عشــــــق یعنے...بگے داره گریم میگیره بگہ غلط کردے مگہ دستہ خودتــہ؟!
عشـــــق یعنے اشکاتو ببینہ زبونش بند بیاد
عشـــــــق یعنے الکے بگے قهرم جدے بغض کنہ
عشـــق یعنے باهاش دعوا کنے آخرش بگہ دوسِت دارم
عشــق یعنے اون "م"مالکیت آخره اسمت...
عشـــق یعنی بعد از چند ماه نہ تو بتونے فراموشش کنے نہ اون
عشـــــق یعنے بعد از یہ عالمہ دعوا بگہ...بیا بغلم؟!
عشــــق یعنے وقتے ڪ با توام آرومم...
عشــق یعنے بهترین ساعتاے عمرم وقتیہ ڪ تکیہ گاهمے
عشـــــق یعنی بهت ثابت کنه دوستت داره با رفتارش
عشـــــق یعنی بگه همه ی دنیا هم جمع بشن نمیتونن جدامون کنن چون بدجورے عاشقتــــــــــم آقای من

اوج خوشبختی ست …
وقتی کسی باشد
که تو را
آنگونه دوست داشته باشد،
که دلت می خواهد …

براى بغل کردن عشقتــــ دنبال دلیل و بهانه نباش ،
عاشقانه ترین احساس زمانیستـــ که به یکـ باره درآغوشش بگیری ...

◘ وَقتی صِدایتــ آهنگ هَمیشگے اَشــــ رآ نـَدارَد...ღ
◘ گاهـ کـہ غمـِ عالمـ در دِلَتــــ جاے مے گیـرد...ღ
◘ اَز هَمـہ ے دُنیـا گِرفتـہ اَستــ...ღ
◘ چـہ دردے مے کِشَمـ .....ღ
◘ مے خواهَمـ یِکبآرهـ...ღ
◘ تَمآمـِ هَستے رآ بـہ آتَشــــ بِکشَمـ...ღ
◘ تَمامـِ دُنیـا رآ بَر هَم ریزَمـ...ღ
◘ تو چـہ مے دانے چـہ دَردے دارَد غَمـِ چِشمانَتــ رآ دیدَنــــ...ღ
◘ نمے خواهمـ ..نمے خواهَمـ دنیایے رآ...ღ
◘ کـہ همـہ ے هستےِ مَنــــ دَر آنــــ یِکــ لَحظـہ...ღ
◘ آرامِشــــ نَدارَد......ღ
◘ روزے کـہ گُلِ خَنده روے لَبانَتــــ بِشکُفـد...ღ
◘ بِهتَریـنــــ و شیرینــــ تَرینــــ لَحظـہ ے زِندِگے مَنــــ اَستــ...ღ
◘ عِشقِــــ مَنــــ , مَنــــ هَمهــــ اَمـ رآ بآ تو مے خواهَمــــ...ღ
◘ زِندِگے بدونِــــ تو وَ لَبخَندتــ بَرایَمـ پوچــــ اَستــ...ღ
◘ اینــــ لَحظآتــِ خوشبَختے رآ اَز مَنــــ مَگیــر کـہ...ღ
◘ تَمآمـِ مَنــــ بـہ تو وآبَستـہ اَستــ...ღ
◘ وَ تَنهآ تو دَلیلِــــ بودَنمـ هستے...ღ


مرد من ...
مهربانم !!
مخاطب عاشقانه های من ...
زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد ...!!
من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد ....!!
مرد رویاهای من ...
بگذار هرچه میخواهد بشود ...!!
تاوقتی دستهای گرمت را در دست دارم خوشبختم ....!!
بگذار زمان از حسادت بترکد ...!!
من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد ....!!
من بی تو ...
از تمام آفرینش بیگانه ام ...!!
زن بودن خوب است وقتی
ازتمام مذکرهای دنیا
پای تو در میان باشد ....!!
نمیدانی چه کیفی دارد خانوم بودن برای تو ....!!

می دونید چرا مرد
باید قدش بلندتر از قد زنش باشه؟؟
بخاطر اینکه
واسه بوسیدنِ عشقش
غرورشو بشکنه
و سرشو پایین بیاره
و با خضوع
عزیزترینِ دنیاشو ببوسه،،
زن هم باید
قدش کوتاه تر باشه
که وقتی خودشو توی آغوش عشقش جا میکنه
بدونه که سایه مردش روی سرشه...
.

احساسِ وحشیِ خواستنت در من می تازد

مرا بخوان ؛

من رامِــ آغوشِ تو هستم ...

حسِ خوب یعنی ؛

دوتایی توو خونَمون

باهم آماده شیم و باهم بریم دور دور ...

خدا

” تو ” را که می آفرید ؛

حواسش پرت آرزوهای “من” بود

شدی همان آرزوی من . . .