عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

پدرم روزت مبارک

تا صورت و پیوند جهان بود علی بود

تا نقش زمین بود و زمان بود علی بود

عیسی به وجود آمد و فی الحال سخن گفت

آن لطف و فصاحت که در او بود علی بود

آن معنی قرآن که خدا در همه قرآن

کردش صفت عصمت و بستود علی بود

این کفر نباشد، سخن کفر نه این است

تا هست علی باشد و تا بود علی بود

التماس دعا عزیزان





خدایا!
کمکم کن تا آرزوهایم شایسته و روا باشند.

کمکم کن بهترین‌ها را آرزو کنم.


من با آرزوهای خویش زنده‌ام.
یاری‌ام کن آرزوهایم ارزش خواستن
و با آنها زندگی کردن را داشته باشند.

به من بیاموز چیزی را آرزو کنم که تو دوست می‌دارى،
چیزی را طلب کنم که مرا به تو نزدیک‌تر سازد.

به من بیاموز در راه رسیدن به آرزوهایم صبور باشم
و تن به قضا و قدر تو بسپارم.


بیاموز که برای کسب نیکی‌ها، شکیبایی پیشه کنم
و در راه استجابت دعاهایم، هرگز ناامید نشوم
و هرگز در مهر تو تردید نکنم.