عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

 

دوست داشتن ؛  

 

زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد!

   

دوست داشتن دل می خواهد...

   

 یک “من” می خواهد و یک “تو”


 

کفش های بندیت را بیشتر دوست دارم؛

 

 

 

چون ماندنت را،

 

 

 

دقایقی بیشتر میکند...

آغـ ــــــــوشـــــــــ



تمام زندگی ات که شده باشد،

جز آغوشش پناهی نداری...

حتی اگر از خودِش دلگیر باشی...


تمـام ِ این چـند سـال و اَنــدی عــمرم بـه کــنار …

مـن فـــقط 

بـه انـــدازه ی همــان صَــدُم هـای ِ ثـانیه ای که

در هــوای ِ عطـرِ ِ آغــوشت نفـس کـشیـدم 

زنـــدگـی کــــردم !!


ﺩﻭﺳـــــﺖ ﺩﺍﺭﻡ :
ﻣﺜﻼ ﯾﻪ ﭘﺴــــــــــــﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﻢ
ﭼﺸﻤــــــﺎﺵ ﺷﺒﯿﻪ ﻣﻦ
ﺧﻨـــﺪﻩ ﻫﺎﺵ ﺷﺒﯿﻪ ﺗـــــــﻮ ﺑﺎﺷﻪ
ﺑﺎﻫﺎﺕ ﻣــــــﺮﺩﻭﻧﻪ ﺣﺮﻑ ﺑﺰﻧـــــﻪ
... ﺍﺩﮐـــــﻠﻦ ﺗــــــــــــــﻭ ﺭﻭ ﺑﺰﻧﻪ
ﻣﻮﻫﺎﺷﻮ ﻣﺜﻞ ﺗــــــــــﻮ ﺩﺭﺱ ﮐﻨﻪ
ﭘﯿﺮﺍﻫــــﻨﺎﯼ ﺗــــــــﻮ ﺭﻭ ﺑﭙﻮﺷﻪ
ﺑﯿﺎﺩ ﭘﯿﺸﻢ ﺑﻬﻢ ﺑﮕـــــﻪ :
" ﻣـــــﺎﻣــــﺎﻥ ﺧﻮﺵ ﺗﯿﭗ ﺷـــــﺪﻡ؟؟"
ﻣﻨﻢ ﺑﺨﻨﺪﻡ ﻭ ﺑﻪ ﺗــــــــــﻮ ﻧﮕﺎه ﮐﻨﻢ

شنیدیم٬ میگن:

وقتی یه دختر بخاطر یه پسر اشک میریزه ،
یعنی واقعن دوسش داره...

اما ....وقتی یه پسر بخاطر یه دختر اشک بریزه ،

یعنی دیگه هیچوقت نمیتونه کسیو مثل اون دوست داشته باشه ....


  مواظب خودت باش ...!



  یک تار موی تو



  شاهرگ من است...!



http://uploadtak.com/images/h7671_1069244_101751659256.jpg


  دستت را بیاور


  مردانه و زنانه اش را بی خیال


  دست بدهیم به رسم کودکی

 قرار است هوای هم را / بی اجازه داشته باشیم ...!




http://uploadtak.com/images/m694_Avazak_ir0Love_10384.jpg