عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

مهم نیست

مهم نیست فردا چی میشه مهم اینه که امروز دوستت دارم

مهم نیست فردا کجایی مهم اینه که هر جا باشی دوستت دارم

مهم نیست تا ابد با هم باشیم مهم اینه که تا ابد دوستت دارم

مهم نیست قسمت چیه مهم اینه که قسمت شد دوستت داشته باشم

پایم را جای پای تو می گذارم.سفت و محکم!

دستانم در دستان تو !

رهایم می کنی اما تنهایم نمی گذاری!

پایین منتظرم می مانی،صدایم میزنی  و من کوه را به شوق رسیدن به تو پایین می آیم.

رفتن برای رسیدن به قله و برگشتن برای رسیدن به تو!!!(یادته!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟) 

حرف دل

از من نپرس چقدر دوستت دارم... چرا که اینجا در قلب من حد و مرزی برای حضور تو نیست.

به من نگو که چگونه بی تو زیستن را تمرین کنم. مگر ماهی بیرون از آب می‌تواند نفس بکشد؟ مگر می‌شود هوا را از زندگیم برداری و من زنده بمانم؟ بگو معنی تمرین چیست؟ بریدن از چه چیز را تمرین کنم؟ بریدن از خودم را؟ مگر همیشه نگفتم که تو هم پاره ای از تن منی...!

دیگر چه فایده ؟

 

دلم را روی قایقی از باد نشاندم و

پارو زنان سوی تو فرستادم

وقتی به ساحل نگاه تو رسید

تو چشمانت را بستی

              و دلم ، غرق شد !

سلام خوبی عزیز؟ 

امشب گریه می کنم گریه می کنم برای توبرای خودم برای تموم اونایی که خواستن گریه کنن نتونستن برای تمام اون چیزی که خواستی و نبودم خواستم وبودی امشب گریه می کنم به وسعت دریا به وسعت بیشه به وسعت دل عاشق. برای تو وبه پاس احترام تمام تحقیرهایی که ازدیگران شنیدم وهنوز شکست نخوردم.

اگر روزی دشمن پیداکردی ،بدان دررسیدن به هدفت موفق بودی! اگرروزی تهدیدت کردند بدان دربرابرت ناتوانند،اگرروزی خیانت دیدی بدان قیمتت بالاست ،اگر روزی ترکت کردند بدان با تو بودن لیاقت می خواهد!!!!!!!!

وقتی کسی تنهات گذاشت نگران خودت نباش که بدون اون چکار کنی شرمنده دلت باش که به تواطمینان کرد.

گاهی وقتا زندگی تمام قدرتشو جمع می کنه تاببینه توچی دوست داری ودرست همون رو ازت بگیره!؟

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

بزار بهت گفته باشم که ماجرای ما وعشق 

تقصیر چشمای تو بود ‌، وگرنه ما کجا و عشق ؟

سرم تو لاک خودم و دلم یه جو هوس نداشت

بس که یه عمر آزگار کاری به کار کس نداشت

تا اینکه پیدا شدی و گفتی ازاین چشمای خیس

تو دفتر ترانه هات یه قطره بارون بنویس

عشقمو دست کم نگیر درسته مجنون نمیشم

وقتی که گریه می کنی حریف بارون نمیشم

رو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن

به اینکه من دوست دارم حتی یه ذره شک نکن

 یه قطره اشکتو هنوزبه صدتادریانمی دم

یه لحظه با تو بودنو به عمر دنیا نمی دم

همین روزا بخاطرت به سیم آخر می زنم

قصه عاشقیمونو تو شهرمون جار می زنم

هنوزم نمی دونم شانس اوردم یا ...

باید فراموشت کنم چندیــــست تمریـــن می کنم

من می تـــــوانم می شود ،آرام تلقیـــن می کنم

با عکس های دیگری تا صبح صحبت می کنم

با آن اتاق خویــــش را بیــــهوده تزئین می کنم

سخت است اما می شود درنقش یک عاقل روم

شب نه دعایت می کنم نه صبــح نفرین می کنم

کم کم زیادم می روی این روزگار ورسم اوست

این جمله را با تلخـی اش صدبارتضمین می کنم

انتظار

من تنها نیستم, اشکهایم را دارم, اشکهایی که از غم تو بر گونه هایم جاری است. من تنها نیستم, لحظه ها را دارم, لحظه هایی که یکی پس از دیگری عاشقانه می میرند تا حجم فاصله را کمرنگ تر کنند. من تنها نیستم چرا که خیالت حتی یک نفس از من غافل نمی شود. چقدر دوست دارم لحظه هایی را که دلتنگ چشمانت می شوم. هر لحظه دوریت برایم یک دنیا دلتنگی است و چقدر صبور است دل من, چرا که به اندازه تمام لحظه های عاشق بودنم از تو دور هستم . ولی من باز چشم براهم... چشم به راهم تا آرامش را به قلب من هدیه کنی مهربان من

گفتی که مرا دوست نداری

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن گفتی نه باید بروم حوصله ای نیست پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف تو رفتی و دگر اثر از چلچله ای نیست گفتی که کمی فکر خودم باشم و انوقت جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نیست رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت بگذار بسوزد دل من مساله ای نیست!!!

زندگی شما بازتاب افکارتان است.

اگر افکارتان را تغییر دهید زندگیتان متحول می شود!

(برایان تریسی)

به سلامت

اگه من نخوام فراموش می شی ساده

آخه آدم مث تو خیلی زیاده اگه من نخوام تو گم می شی تو غربت سر تا پاتو می گیره غصه و وحشت اگه من نخوام قرارمون قیامت آره من نمی خوامت پس به سلامت.

دیشب

 

دیشب وقتی چشمهام رو روی هم گذاشتم تصویر تو در ذهنم نقش بست اما تار بود....

درست نمیدیدم...

دیشب دلم برات تنگ شده بود... دلم همیشه برات تنگه...

از اولشم تنگ بود حتی وقتی که کنارم بودی و دستات تو دستم بود....

همیشه ازم دور بودی.... همیشه....

دیشب گوشه چشمام به یادت تر شد....

دیشب دلم یه سوزش عجیبی داشت...

دیشب دلم هوات کرده بود....

دیشب...

اما تو نبودی.... تو کنارم نبودی...

حتی توی خیالم هم درست نمی دیدمت..

دیشب شب بدی بود...

از خدا خواستم

من از خدا خواستم،

نغمه های عشق مرا به گوشت

برساند تا لبخند مرا

هرگز فراموش نکنی و

ببینی که سایه ام به

دنبالت است تا هرگز

نپنداری تنهایی.

ولی اکنون تو رفته ای ،

من هم خواهم رفت

فرق رفتن تو با من این

است که من شاهد رفتن تو هستم