عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

حسِ خوب یعنی ؛

داشتنِ تـو

در کنارِ تمامِ لحظه های زندگی ...

درخشش نگاهتــــ

در نگاهمــ ...

نِمیدانم
دلـــ مــن نازُکـــ است یــا چشمان تــو تیــــــز
هَـر گــاه نگــاه بہ تــو میــدوزَم
بنــدِ دلم پــاره مے شَود . . .

حس خوبیه که ندونی اومدم خونه... یهو اَز پشت،بغلت کنم.... اَز ترس جیغ بکشی
سرمو ببرم کنار گوشت و بگم: نترس منم ....
یهو برت گردونم سرتو بزارم رو قلبم
بگم تا موقعی که این قلب میزنه
تو دنیا اَز هیچی نترس..

منو عـــشقم ...

باهم لـــج میکنیم

بعضی وقتا حرف همو نمیفـهمیم

گاهی وقتا باهم کنار نمیاییم

دعـــوا میکنیم....دل میـــشکنیم....

اما این حقیقته ...

ما بدون هم "نمیتونیم" زندگی کنیم ...

درسته بهم میخنده حرصمو درمـــیاره منم میگم تو اصلا درک نداری

اما هیچکس مثل اون درکمـــ نمیکنه ...

هیچکس مثل اون غـــصه اشکامو نمیخوره

هیچکس مثل من دلش پیشـــ اون نیستــــ

هیچکس مثل اون واسه من پیدا نمـــیشه

هیچکس قد اون کنارم نیست

هیچکـــس قد اون راز دارم نیست ...


وقتی تو گریه می کنی ، شک می کنم به بودنم

پر میشم از خالی شدن ، گم میشه چیزی از تنم ..

بهترین احــساس

رسیدن به آرامــــش است ؛

در کنار کسی که

تو را می فهمد و دوستت دارد ...

منم مـــــن ...


زمزمه کن تو گوشم . . .

همون حرفــــا . . .

مثل همون روزا . . .

عزیز من کیـــه؟

نفـــس من کیـــه؟

عشـــق من کیـــه؟

زندگی من کیـــه؟

عمـــر من کیـــه؟

و من همونطور که سـرم رو شــونـته

هــــی بگم منم مـــــن ...

" تـــو "

عشـقـم , خلاصه میگویم :

حِسِ خوب یعنی ؛

" تـــو "

ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﻫﺮ ﺑﺤﺚ ﻭ ﺑﮕﻮ ﻣﮕﻮﯾﯽ .. ، ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﻌﺬﺭﺕ
ﺧﻮﺍﻫﯽ ﮐﻨﻪ ، ﺷﺠﺎﻉ
ﺗﺮﯾﻨﻪ …
ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺍﻭﻝ ﻣﯿﺒﺨﺸﻪ ، ﻗﻮﯼ ﺗﺮﯾﻨﻪ …
ﻭ ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﻪ ، ﺧﻮﺷﺒﺨﺖ ﺗﺮﯾﻨﻪ …

عاشقتم

دختراست دیگر

گاهی دلش میخواهدبهانه های الکی بگیرد

به هوای آغوش تو...شانه های تو

که بعدتوآرام...خیلی آرام

درگوشش زمزمه کنی:

ببین من عاشقتم

امــــروز ؛

تــــــــمام حــــــــوصله ام را

در یــــــــــک کلام کوچــــــــــک

در تـــــــــــــــــو خلاصه کرده ام :

دلـــــــــــــــــم هوایتــــــــــــ را کـــــــــــــــرده استـــــ ...

فرقی نمیکند کــجا …

آغوش تــو هر جا که باز شود…

با شکوهترین قصر دنیـــاست…!!!

با من آن جور که بـا دیگران حرف میزنی .. حرف نزن ..

من با همه فرق دارم ...

آنها برای خودشان دیوانه اند .. من دیوانه ی تو اَم ...

هنوز هم از تمام کارهای دنیا

دلبستن به دلت

بیشتـر به دلم می چسبد…

خوشبختـے یعـنـے: ❥

من + تو ❥
من تو، بوساے یهــویـے♥
من تو، قربـون صدقـه رفتنا♥
من تو، حســودے کردنا♥
من تو، اخم کردنـا♥
من تو، بـغل♥
من تو، دیـوونه بازے♥
من تو، لـوس بازے♥
من تـو، دعوا♥
من تو، قَهـر♥
من تو، آشتی♥

آغــوشِ تــو

اگر بغض کنم ،

تمامِ دنیــا را هــم بـیــاورند ؛

چیــزی بـه جــز آغــوشِ تــو آرامـمــ نمـیـکنـد ...

خوبِـــ دیروزی

مهربانم شبــــ ها آمدند و

روزها سپری شدند

و تـــو ،

همان خوبِـــ دیروزی ...

دَهَنــــــیِ اون

دکترا هرچی که میخوان بگن...
وقتی ، دَهَنــــــیِ اون باشه..
وقتی میکروبِ اون باشه...
منم میــــــخواااااااام


وقتی تند تند غر میزنم و سکوت میکنی بعد
سرمـــو میارم بالا و تــــو فقط نگام میکنی
و میگـــــی:
" ای جــــونم قیافشو "
بعد هردو میخندیم
همون لحظه س که تو دلم میگم
خــــــــدایا ازم نگیـــــرش ...!