عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

فقط برام بخند

هیــــــس ...
اگه ماله منی ،
اجازتم دست منه ؛
همه چیزتم مال منه ،
پس چروک پیشونیتم مال منه ،
تنها جایی که بت اجازه میدم ناراحت شی ...
زیر تابوت منه
پس فقط برام بخند ...

نـبـاشــی

زمسـتان و تابســتان نــدارد ؛

نـبـاشــی ،

چهــار ستونِ بدنــم میلــــرزد ...

حس خوب

چه حس خوبیه وقتی
بهت میگه من دوسِت دارم ... گریه نکن ...
مگه من مُردم که گریه میکنی آخه ...

برای دیگران

در ســه حالـت می تـونی برای "دیگران" مُـهم باشــی :
1 خوشگـل باشـی
2 پولدار یا مشـهور باشی
3 بـمــیــری !

مرحوم رضـا ژیـان

عشقمه

حرفاشو وقتی باور کن که
تو رو به همه نشون میده
سرشو میگیره بالا و میگه
این دیوووووووونه عشقمه ♥

همیشِگی

لحظه هایی توو زندگیم وجود داره که
من خیلی خوشحالم ...
با وجود تو ،
این لحظه ها همیشِگیه ...

خدا رو شکر که هستی

قهر بودیم، در حال نماز خوندن بود ...
نمازش که تموم شد، هنوز پشت به اون ورنشسته بودم
کتاب شعرشو برداشت و با یه لحنِ دلنشین شروع کرد به خوندن!
ولی من باز باهاش قهر بودم ...!!!

کتاب و گذاشت کنار، بهم نگاه کرد و گفت :
" غزل تمام، نمازش تمام، دنیا مات، سکوت بین من و واژه ها سکونت کرد "
باز هم بهش نگاه نکردم ...

این بار پرسید : عاشقمی؟!
سکوت کردم ...
گفت: " عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز ... بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم می کند! "

دوباره با لبخند پرسید: عاشقمی، مگه نه؟!
گفتم : نـــــــه
گفت : " لبت نه گوید و پیداست می گوید دلت آری ... که این سان دشمنی یعنی که خیلی دوستم داری!

زدم زیرِ خنده ... و رو بروش نشستم ...
دیگه نتونستم بهش نگم وجودش چقدر آرامش بخشه ...

بهش نگاه کردم و از ته دل گفتم :
  ♡❤ خدا رو شکر که هستی ♡❤

تــــــو مــــال منـــی

تــــــو مــــال منـــی دیـــوووونــــه!
عاشق کسی شدم ک با همه فــــــرق داره!
کسی که جذبه چشماش دلمو مــــــیلرزونـــــه!
کسی که خیلی وقتا لج آدمو در مـــیــــــاره!
بهم امـــــید زندگی کردن میــــــده ...
کسی که نباشه یه لحظه هـــــم نمی تونم دووم بــــیارم ...

من یڪ בخترم

من یڪ בخترم
وقتی בلم مـے گیرב،
بشقاب ها را نمـے شڪنم
شیشه ها را نمـے شڪنم
غرورم را نمـے شڪنم..
בل ڪسـے را نمـے شڪنم
زورم بہ تنها چیزی ڪہ میرسـב،
این بغض لعنتـے است...!!!

"هــمــیشـه"

صــحــبت از " دیــروز و امــروز و فــردا " نیــست..

صحـــبت از تـــــــــــــــوســت عشـــــقم ...

و تــو یعــنی "هــمــیشـه"

ﺁﻏﻮﺵ ﺑﯽ ﻣﻨﺖ

ﮔﺎﻫﯽ ﻧﯿﺎﺯﺩﺍﺭﯼ ﺏ ﯾﻪ ﺁﻏﻮﺵ ﺑﯽ ﻣﻨﺖ
ﮎ ﺗﻮﺭﻭ ﻓﻘﻂ ﻭ ﻓﻘﻂ ﺑﺨﺎﻃﺮ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺨﻮﺍﺩ ....
ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﺍﻭﺝ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯽ ﺑﺎ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻪ:
ﻫﺴﺘﻢ ﺑﺎﻫﺎﺕ ﺗﺎ ﺗﻬﺶ .....

حس قشنگیه

حس قشنگیه
یکی نگرانت باشه ،
یکی بترسه از اینکه یه روز از دستت بده.
سعی کنه ناراحتت نکنه ،
حس قشنگیه …
وقتی ازش جدا میشی: اس ام اس بده
عزیز دلم رسید ؟
قشنگه : یهو بغلت کنه ،
یهو ... تو ی جمع .. در گوشت بگه دوست دارم ،
بگه که حواسم بهت هست.
حس قشنگیه ازت حمایت کنه ، وقتی حق با تو نیست …
آره …
دوست داشتن همیشه زیباست

تـو بــاش !!!

وقـتـے حـس میڪنم …
جایــے در ایــטּ ڪره ے خاڪے . .
تــو نفـس میڪشـے و مـטּ …
از هــماטּ نفـس هایتـــ ،،، نفـس میڪشم آرام مــی شوم !
تـو بــاش !!!
هـوایـتـــ ! بـویـت ! بـراے زنده مانـدنـم ڪافـــے ستـــ

فقط همین....

ﮐﯽ ﮔﻔﺘﻪ ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻘﺘﻢ؟
نخیرم ﺩﺭﻭﻏﻪ .... باور نکنی هاااااااااا
ﻣﻦ ﻓﻘﻂ ﻭﻗﺘﯽ باهات حرف میزنمﻧﻔﺴﺎﻡ ﺗﻨﺪ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺩﺳﺘﻮ ﭘﺎﻣﻮ ﮔﻢ ﻣﯿﮑﻨﻢ ...
فقط همین...
ﻓﻘﻂ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩﻡ ﻭﻗﺘﯽ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻬﻢ ﻧﯿﺲ ﺍﺯ ﺩﻭﺭ ﺑﻬﺖ ﺧﯿﺮﻩ ﺑﺸﻢ، ﻭ ﭼﺸﻢ ﺍﺯﺕ ﺑﺮ ﻧﺪﺍﺭﻡ ...
فقط همین....
ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺩﯾﺪﻥ ﻟﺒﺨﻨﺪﺕ ﻟﺬﺕ ﻣﯿﺒﺮﻡ ....
فقط همین....
ﻓﻘﻂ ﻃﺎﻗﺖ ﺩﯾﺪﻥ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯿﺘﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ ...
فقط همین ....
ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺷﻨﯿﺪﻥ ﺻﺪﺍﺕ ﺁﺭﻭم میشم ..
فقط همین ....
ﻓﻘﻂ ﻭﻗﺘﯽ ﺻﺪﺍﻡ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺍﺯ ﺷﻮﻕ ﺯﺑﻮﻧﻢ ﺑﻨﺪ ﻣﯿﺎﺩ
فقط همین ...
ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﯾﺖ ﺍﻓﺴﺮﺩﮔﯽ ﻣﯿﮕﯿﺮﻡ ...
فقط همین....
ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ﺻﺒﺢ ﮐﻪ ﭼﺸﻢ ﺑﺎﺯ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺑﻪ ﻓﮑﺮﺗﻢ ...
فقط همین ...
ﻓﻘﻂ ﻫﻤﺶ ﺩﻟﻢ تند تند ﺑﺮﺍﺕ ﺗﻨﮓ ﻣﯿﺸﻪ ...
فقط همین....
ﻓﻘﻂ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺑﺎ ﺗﻮ ﻣﻌﻨﯽ ﻣﯿﺪﻩ ...
فقط همین ....
ﻓﻘﻂ ﻧﻔﺴﺎﻡ ﺑﻪ نفست ﻭﺻﻠﻪ ....
ﻓﻘﻂ ...... ﻓﻘﻂ ﻫﻤﯿنه همین ..

دو قلــ♥ــب

وقتے دو قلــ♥ــب برای یڪـدیگر بتپد…
هیچ فاصلـــ ــہ اے دور نیسـﭞ …
هیچ زمانے زیــــاد نیسـﭞ…
و هیچ عشـــ♥ـــق دیگرے نمے تواند
آن دو را از هم دور کند !