عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه


ی دعا برای همه عاشقان پاک ♥♥♥
"ﺧﺪﺍﯾﺎ ...
ﺍﻭ ﺟﺎﻥ ﻣﻦ ﺍﺳﺖ ♥♥♥
ﻫﺮ ﭼﻪ ﺯﻭﺩﺗﺮ
ﺟﺎﻧﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻟﺒﻢ ﺑﺮﺳﺎﻥ .." ♥♥♥

<<مخاطب خاص من خیلی دوستت دارم>>

وقتی دلبر داری ؛

باید از بقیه

دل بَر داری ...

عشـــ♥ــــق یعنی:

یــــه نفر هست که

بدون فکر به نتیجه و آینده

هر روز بیشتر از دیروز دوستت داره...


من حسودم..
کسی ک مال منه یعنـــی فقط مال منه
مالِ خودِ خودم
یعنی هیچ احـــدی حق نداره نگاش کنه
چـــون چشاشو از کـــاسه در میارم .

دختر: یعنی چی خسته شدی

پسر: خسته شدم از دوستی باهات نمیتونم

دختر: چرا مگه چیکار کردم
پسر: بزرگترین کار ممکنوووو
عاشقم کردی عاشق خودت
برو برو با دنیای مجردیت خداحافظی کن که
میخوام خانومم بشی تک بانوی خونم


♥مـــوهـــایـــم .. ♥
♥که یـکدسـت .. ♥
♥هـــمرنـــگ ِ دنــــدانـــهـایــــم شـد !♥
♥بـــــاز هــــم .. ♥
♥بـــــا عـشق .. ♥
♥می نویـسم : ♥
♥♥♥دوستـــت دارم …♥♥♥

اخــم هـای تــــــو
بــالا تـرین لذت دُنیـــاست
ای بَهانه ی تَمام لـوس شدن هـای مَــن !

مرد یعنی کوه بودن ...

پر از سخاوت ... پر از حیای مردانه ...

در کناره این ابهت لوس شدن های کودکانه ...

در ذهن زنانه ی خوشبین من ...

مرد یعنی دوست میدارمت ... تو هر لحظه بامنی ... !

تو مردی ...

من بی تو با تمام آفرینش بیگانه ام ...

ســه آرزوی قـشـنـگ عــآشـقـونه :

بـی مَـــــن نـبـآشــی

بـی تــــــو نـبـآشـم

بــی هـــــــم نـبـآشــیــم

فرقی نمیکند کــجا …

آغوش تــو هر جا که باز شود…

با شکوهترین قصر دنیـــاست…!!!


دخـــــتــر بـایـد ریزه میزه بـاشـه تـا خـوب تـو بــغـلت جـا شـه !
وقـتــی از هــمه چـی خـســته ای ، بـپـره تو بـــغــلت و بــگه :
بـبـیـن ! مـیدونـم خـیلی نــاراحـتی . . امـا وقـتی مــن ایـنجام ،
مجـبــوری عــــــــاشـقـــم بـاشـی !!