عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

בوسـتـ❤ــت בارم

خــیــلــﮯ آرام و آهـسـتــﮧ مـــﮯ گــویــم :
בوسـتـ❤ــت בارم
صــבایـــم را مــﮯ شـنــوے (؟)
فــریاב نـمـــﮯ زنـــم چـــوטּ مــﮯ تـــرســم
مــرבم ایــטּ جــا رفــاقـــت
مــا را چـشــم بــزنــنــב(!)

"من و تو"

"من و تو"

وقتی کنار هـم هستیم
قـشـنـگ ترین تـرکیـب دنـیـاییم...!

دوستت دارم بهترینم

تکیه گاهم که باشی؛
آرامم...
گمشده ای بودم که تــو
پیدایم کردی ..
جانِ تازه ای به من بخشیــدی ..
وَ بی هیچ ادعــایی ،
دلیل ِ آرامشم شدی و
در کنارم ماندی ...
و من هرروز ، بیش از قبل ،
دوستت دارم بهترینم ...

چــون مــن دوستــت دارم

حـق نــداری اخـــم کنــی
اجـــازه ناراحـــت شــدن نـــداری
همــیـشــه بایــــد بخنـــدی
بایـــد خــیــلی مواظــب خــودت بـــاشی
خــیــلی زیــاد ..
چــون مــن دوستــت دارم
چون تو مالِ منی ..
امید منی ... زندگیمی ...
باید وقتی میبینمت ... انگیزه بگیرم
روحیه داشته باشم ...
حواستو جمع کن
نبایــد کم بیــاری ...
بایــد همیشــه عاشقم بمونــی ...

عشـــــــــق اگر عشـــــق باشد!
هم خنـــــــده هایت را دوست دارد،هم گریــــــــه هایت را . . .
هم لحظه های شادابی ات را می پسندد،
هم روزهـــــــــــای بــــــی حوصلگـــــــی اتـــــــــ را . . .
هم دقایق پر ازدحامت را همراهی می کند،
هم دقایق تنهایی اتــــــــ را . . .
عشــــــــق اگر عشـــــــــــق باشد!
هم زیبایی هایت را دوست دارد،هم اخم هایت در روزهای تلخی . . .
عشق اگر عشـــــــــق باشد!
با یک اتفـــــــاق
تو را تعویض نمی کند
همراهــــــــی ات می کند تا بهبــــــــود یابی . . .
عشق اگر عشق باشد!
هر ثانیه دستانش در دستان توست،در سختی و آسانی . . .

تا ابــــــــــــــد . .

آغوشی باش و مرا
به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن ...
بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود ،
فقط نگاه باشد و نفس ،
زندگی آنقدرها دوام نمی آورد ،
همین حالا هم دیر است ...

تــــــــو که نباشی

عاشقی می کنم!
لـــــج می کنم!
بد اخلاق می شوم!
دست خودم نیست …
ساعت و زمان هم ندارد!
تــــــــو که نباشی …
زندگی به کام من تلخ است ..

دختری زیر باران


دراز میکشم …

خیره میشوم به سقف …

اشکهایم میچکند …

سر میخورند و میروند به جایی که تو همیشه میبوسیدی …

تنهایى

تنهایى
چیزهاى زیادى به انسان مى آموزد
اما تو نرو
بگذار من نادان بمانم…!!!
 
 

باران که میبارد... چشم هایم را به اسمان میدوزم...گونه ام تر میشود....نمیدانم باران است یا اشک....فرقی هم ندارد تو که نباشی چشمانم همیشه تر است....


 

دلتنگ شده ام . . .

دلتنگ شده ام . . .

نمی دانم شاید برای تو

یا شاید برای دیروزهایی که با تو سر کردم . . .