عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

همه چیز را از من بگیر!!!

بی تـــــــــــــــــــو هیچ نمیخواهم....
نه آسمان!
نه زمین!
نه باران!
نه خیس شدن!
نه تازگی!
نه طراوت....
گرمای دستانت را به من بده،همه چیز را از من بگیر!!!

تــــــــو که نباشی …

عاشقی می کنم!
لـــــج می کنم!
بد اخلاق می شوم!
دست خودم نیست …
ساعت و زمان هم ندارد!
تــــــــو که نباشی …
زندگی به کام من تلخ است ..

مثـــل تــــو

همه میگن عشـــق یعنــی دوســـت داشـــتن ...
امــــا
من میگمــ عشـــق یعنــی یکــی مثـــل تــــو داشـــتن ...

مگر نشنیدی

آرام بگیر دلم . . .
تنگ نشو برایش . . .
مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !؟؟
“ چیزی بینمان نبوده ”

دوستت دارم بهترینم ...

تکیه گاهم که باشی؛
آرامم...
گمشده ای بودم که تــو
پیدایم کردی ..
جانِ تازه ای به من بخشیــدی ..
وَ بی هیچ ادعــایی ،
دلیل ِ آرامشم شدی و
در کنارم ماندی ...
و من هرروز ، بیش از قبل ،
دوستت دارم بهترینم ...

دلــ ♥ ــتنگــم ..!

از اینــجایــی کــ ه مــن هســتم ..
تــا اونجــایی کــ ه تـــ ♥ ـــو هستــی ..
وجـــب بــ ه وجــب دلــ ♥ ــتنگــم ..!

اما ...

کل دنیا هم بگویند دوستم دارند ...

فایده ندارد !

اما ...

دوستت دارم های " تــــو "

چه غوغایی می کند ...

روحم را تازه می کند !

همــہ ے בنیاے مـــלּَ

نمیــــבانم چشمانت با مـــלּَ چــہ میڪـنــב !!!

فقط وقتــے ڪـــہ نگاهم میڪـنــے چناלּَ בلـــــــــم از شیطنت نگاهت میلرزב

ڪــہ حس میڪـنم چقــבر زیباست

فــــــבا شــבלּَ...

براے چشم هایــے ڪـہ همــہ ے בنیاے مـــלּَ است...

تـو بــآشـــــ


وقتـ ــی حـــس میـ ــکنم

جایــے در ایــטּ ڪُره ے خآڪے

تــو نَفـس میڪشـے و مَـטּ

از هــَماטּ نَفـس هایـَت

نَفَـس میڪشَم

آرام مــی شَوَم

تـو بــآشـــــ

هـوایـَتــــ ! بـویـَتــــــ

بَـراے زنده مانَـدَنَـمــــــ ڪافـــے ست ..

بـی تـــو

بـی تـــو

حـتّــــی بـــاران هــــــم

بــــــوی ِ تشنـــــگی می دهـــــــد ...

بہِتریـن لـذتـ

بہِتریـن لـذتـےڪہِ تـوے בنـیـا هست ایـنـہِ ڪہِ . . .

بـدونـے یہِ نـفـر خـیـلـے בوسِـت داره....

بــﮧ کســے نگو

בرב בلت را بــﮧ کســے نگو

چون یاב مــے گیرنـב

בلت را از کجا

بــﮧ בرב آورنـב

تولدت مبارک بابا جونم

 


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
با پدرم جدول حل میکردم که گفتم : پدر نوشته دوست، عشق، محبت و چهار حرفیه ...
اتفاقا" دو حرف اولشم در اومده بود، یعنی ب و الف
یه دفعه پدرم گفت فهمیدم عزیزم میشه بابا
با اینکه میدونستم بابا میشه ولی بهش گفتم نه اشتباهه
گفت ببین اگه بنویسی بابا عمودیشم در میاد ...
... ... ... تو چشام اشک جمع شده بود و گفتم میدونم میشه بابا ولی ...
اینجا نوشته چهار حرفی، ولی تو که حرف نداری ...
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
من نبودم و تو بودی،
بود شدم و تو تمام بودنت را به پایم ریختی،
حالا سالهاست که با بودنت زندگی می کنم،
هر روز، هر لحظه، هر آن و دم به دم هستی.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
ببخش که گاهی آنقدر هستی که نمی بینمت،
ببخش تمام نادانیها و نفهمی ها و کج فهمی هایم را،
اعتراض ها و درشتیهایم را، و هر آنچه را که آزارت داد.
گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org
دستانت را می بوسم و پیشانیت را،
که چراغ راه زندگیم بودی و هستی و خواهی بود،
خاک پایت هستم تا هست و نیست هست.
به حرمت شرافتت می ایستم و تعظیم می کنم.
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای ِیکی کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست، زندگی چرخش این عقربه هاست.
زندگی راز دل مادر من. زندگی پینه ی دست پدر است، زندگی مثل زمان در گذر ...
راحت نوشتیم بابا نان داد !
بی آنکه بدانیم بابا چه سخت، برای نان همه جوانیش را داد ...

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
ســـَــر ســُـفره چیزی نبود . . .
یــخ در پــارچ
و
پدر هــر دو آب شــدند !
چــه دنــیای بی رحمــیست . . .
پدر مثل خودکار می مونه
شکل عوض نمی کنه
ولی یه دفعه می بینی که نمی نویسه
مادر مثل مداد می مونه
هر لحظه تراشیده شدنشو می بینی
تا اینکه تموم می شه
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
آمیـــــن
دخـتــَــر کـه بــاشی
میـدونـی اَوّلــــیـن عِشــق زنـدگیـتــ پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مُحکــَم تــَریـن پَنــآهگــاه دنیــآ
آغــوش گــَرم پـــِدرتـه
دخـتــَــر کـه بــآشی میـدونـی مــَردانــه تـَریـن دستــی
کـه مـیتونی تو دستـِـت بگیـــری و
دیگـه اَز هـــیچی نَتــَرسی
دســــتای گَرم وَ مِهـــــرَبون پـــِدرتـه
هَر کـجای دنیـا هم بـــاشی
چه بـاشه چـه نبــاشه
قَویتــریـن فِرشتــه ی نِگهبـــان پـــِدرته
گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org
گفــت : با پدر یه جمـــله بســـاز
گفتــم: من با پدر جمله نمیســازم،
دنیـــــامو می سازم
گروه اینترنتی پرشیـن استـار | www.Persian-Star.org
پدر؛ تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند؛
و با وجود همه مشکلات، به تو لبخند زند تا تو دلگرم شوی ...
اگر بدانی چه کسی، کشتی زندگی را از میان موج های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است؛
 "پدرت"را می پرستیدی.
وقتی پشت سر پدرت از پله ها میای پایین و میبینی چقدر آهسته میره، میفهمی پیر شده !
وقتی داره صورتش رو اصلاح میکنه و دستش میلرزه، میفهمی پیر شده !
وقتی بعد غذا یه مشت دارو میخوره، میفهمی چقدر درد داره اما هیچ چی نمیگه...
و وقتی میفهمی نصف موهای سفیدش به خاطر غصه های تو هستش، دلت میخواد بمیری
خورشید هر روز دیرتر از پدرم بیدار می شود اما زودتر از او به خانه بر می گردد
به سلامتی هرچی پدره ...


شنیدن صـــــــدای قلب کسی که دوستــــــش داری
زیبــــــــــاترین موسیقی دنیـــــاست…

پدر عزیزم دوستت دارم ، روزت مبارک

اس ام اس روز مرد,اس ام اس های جدید روز پدر

پدر بشنو این حرف فرزند خویش
عزیزو گرامی و دلبند خویش
تویی مایه ی بود و پیدایشم
کنارت به ناز و به آسایشم
پدر تکیه گاه وجود منی
تو سرمایه ی هست و بود منی
پدرم روزت شکوفته شدنت مبارک باد

اگر نباشی پدر
دلم که هیچ
دنیا هم تنگ می شود…

کاش بدونی برکت دعای تو
تکیه گاه آرزوهای منه
بی تو هر فصل کتاب عمر من
به خزون زندگی رسیدنه
پدرعزیزم روزت مبارک

توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم “
به همراه یک آسمان عشق و تمنا
تقدیم به پدرعزیزم ،تولدت  مبارک

می‌دونی”بهشت“ کجاست ؟
یه فضـای چند وجب در چند وجب بین بازوهای کسی که بدون هیچ ادعایی به تو می گوید :
“فــــــــــرزندم”

پدر جان!
در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک
در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم
و با بوسه ای تولدت را تبریک می گویم
آغاز بودنت مبارک

DSC00066.JPG 

گرمی دستانت
راه رفتنت
صدایت
حرف زدنت
مهربانی ات
وجودت
همه و همه مرا وا میگذارد که در این روز
شکر گذار باشم که تو را کنار خودم حس میکنم.
هم به تو تبریک میگویم هم به خودم که چون تویی را دارم.

اس ام اس روز پدر

 بابا دوستت دارم بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم . روزت مبارک

پدر عزیزمان

ما با هر تبسمت هزاران بار می شکفیم و با هر تپش قلبمان هزار بار نامت را میخوانیم

اگر بر روی زمین تنهاییم، ولی تو مثل ماه نگاهمان میکنی

ما بر وجود نازنینت سجده شکر میگذاریم.

تولدت مبارک. فرزندانت

 

 خدایـــا !!!
به بزرگیـــــت قســـم ...
تو عکس های دست جمعی ...
جای هیچ پدر و مـــــادری رو خــالی نذار ...
ادامه مطلب ...

نگی کاش...

وقتی که هست ، قدرشو بدون که
وقتی نبود ، نگی کاش...

نامــردی

نامــردی را
مــــعلم بــه ما آموخت،
ازهمان کـــــــــــــــــــــودک ی میگفت :
جـــــــای خــــــــــــــالی را پر کـــــــــــــــــــــنید …

رفتــآر ِ عــآشقـآنه ى ِ زَن رآ بــآیـ د اَز دلتنگـــیش فهـــمیـد ! از شـــوق ِ بــى تــآبـیش بــرآى ِ دیــدآر ! اَز حــس ِ کــودکــآنه اَش بــرآى ِ آغـــوش !

” تـــو”

آدم بـــــآیـد یـــه ” تـــو” داشــتـﮧ بـــآشــه کـــه هـر وقت از هـمـه چــی

خـستـﮧ و نــآامیــد بــود

بـــهش بگــه :

مهم اینـﮧ کـﮧ تـــو هستے ، بیخـیال دنـــیا !

شکایت نکن

از دیگران شکایت نکن ، خودت را تغییر بده

چرا که که برای محافظت از پای خود

پوشیدن یک دمپایی آسان 

تر از فرش کردن کل زمین است...