عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

بانــــــوی هیــــــچ قصــــه ای نخـــواهـــم بـــود . . !
جــز قصـــه ای کـــه مــــرد مــــن . . .
قهــــرمـــان همیــــشگـــی اش استـــــ . . !

هــــرچقـــــدم خـــــوب و ســــــریع بــــــدوی...

یـــــه روز پـــــاک کــــــن روزگـــــــار بهــــت میــــرسه و پاکـــــت میکنـــه...

میدونی "دوست دارم" یعنی چی؟

د: دلموبهت میدم
و: ولت نمیکنم
س: سایه سرت میشم
ت: تمام عمرم کنارت میمونم
دا: داغون میشم از نبودنت
ر: راه دلشکستنتو بلد نیستم، یادم نمیگیرم
م: مرگم نمیتونه عشقمو از بین ببره

"من و تو"

وقتی کنار هـم هستیم
قـشـنـگ ترین تـرکیـب دنـیـاییم...!!!

♥ تقدیم به همه عاشقا ♥

دلم یه زندگی میخواد . . . واقعی^_^
خودم و خودش ^.^
دوتایی ^.*
زیر یه سقف . . . اونم سقف خدا
دلم آرامش میخواد . . .
خدایا زودتر برسون اون روز رو که کناره همیم . . . الهی آمین ♥


عشقــــم
مردانگیــــت را بر تـن و روحـــم حـک کـن
ایـنجـــا در ایــن ابهـــت عشــــــق…
زنــــی زلیــــخا وار دیوانـــه ی مردانگــــی توسـت …

میخواهمت

تو را که ناب ترین حس عالمی
عاشقانه
صادقانه
خالصانه میخواهمت
تو را
تویی که به من حس بودن
حس زندگی میدهی
میخواهمت
و چه بی تابانه در انتظار دیدارت
ثانیه ها را خط میزنم

کاش می شد سرنوشت خویش را از سر نوشت
کاش می شد اندکی از تاریخ را بهتر نوشت
کاش می شد پشت پا زد بر تمام زندگی
داستان عمر خود را گونه ای دیگر نوشت

می دونید چرا مرد
باید قدش بلندتر از قد زنش باشه؟؟
بخاطر اینکه
واسه بوسیدنِ عشقش
غرورشو بشکنه
و سرشو پایین بیاره
و با خضوع
عزیزترینِ دنیاشو ببوسه،،
زن هم باید
قدش کوتاه تر باشه
که وقتی خودشو توی آغوش عشقش جا میکنه
بدونه که سایه مردش روی سرشه...

کاش یکی پیدا میشد که

وقتی میدید گلوت ابر داره

و چشمات بارون ،

به جای اینکه بپرسه "چته ؟"

"چی شده ؟"

بغلت کنه و بگه “ گریه کن” …

میدونی چرا خدا از همه چیز دوتا بهت داده بجز بینی و دهان و قلب؟

چون می خواسته خودت یه هم نفس،

یه هم زبون و یه هم دل واسه خودت پیدا کنی

من نمیتوانم به ساز همه برقصم

برای همین است همه میگویند آدم بدیست..

مهم منم حرف مردم مال مردم است..!

” آغوشت ”
میتواند قشنگترین
سرخط خبرها باشد !
وقتی …
” تو ”
میتوانی…
قشنگ ترین تیتر زندگی ” من ” باشی . . .

میخوآهم بدهم دنیــــآ رآ برآیم تنــــگ کنند
به اندآزه ی آغــــوش تــــــو
تآ وقتی به آغـــــوشت میرسم
بدآنم همه ی دنیـــــآ در آغــــوش مــــن است

تصمیمم را گرفته ام ....


از امشب.... تمام احساسی که به " تو " دارم را بیان می کنم...

می گویم که دوستت دارم , دلتنگتم , به آغوشت نیاز دارم !

به درک که مغرور میشوی , یا اینکه کمتر دوستم خواهی داشت و یا حتی ترکم می کنی و تنها می مانم !

مهم این است :

شاید فردایی نباشد , که عشقم را به پایت بریزم !

دلم آواز صدای تو را می خواهد ..
همان آوازهایی که با لحنی خاص !
نام مرا صدا می کنی...
آنوقت است که پی می پرم نام من چه زیباست..


مــرد اونــیه کــه وقــتی باهـاش قــهـر مــیکنــی و میــگی :
دیگه نــمیخوام صــداتــو بشــنوم
ی ســاعت دیــگــه اس بــده و بــگــه :
میشــه تــلفنــتو جــواب بــدی
قــول مــیدم حــرف نــزنــم
فقــط مــیخــوام صــدای نــفســاتــو گــوش بــدم !!!
عاشقتم مرد من


کــاش عـشــق مـثــل والیـبــال بـود کهـ
داد بزنـی بگـی:
مــال مـنــهـ
بـقـیـهـ بـکـشـــن عـقـبـــ



دوست داشتنت بوی باران می دهد

همان قدر بی مقدمه ،

همان قدر بی دغدغه

فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی

بـــــهش گفتـــــم:
داد بزن بگو "دوستت دارم"
تا همــــه دنـــــیا بدونن دوســــتم داری..
در گــــــوشـــم گــــفت:
"دوســــتت دارم"
پـــرسیدم چرا در گوشـــم گفتـــی؟
گــــفت:
چون....

**"تـــــو همــــه دنیـــــــای منــــی" **