عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

در وجـــود هــــر زن ،

دخـتـربـچـه ای چــهارسـالـه بـبـیـن

کـه از تـو فـقـطــ مـــــهـربـانـی و تـوجـه مـی خـواهـد ،

در آغـوشـش بـگـیـر ، نـوازشـش کـن ...

خـیـالـش را راحـت کـن کـه هـسـتـی ، جـایـی نـمـی روی ،

طـوری رفـتـار کـن کـه اطـمـیـنـان حـاصـل کـنـد

زن هـای دیـگـر بـرایـت مـــــــهـم نـیـسـتـنـد ...

وقـتـی بـا نـگـرانـی مـسـیـر نـگـاهـت را دنـبـال مـی کـنـد

بـرگـرد و بـه لـبـخـنـدی مــهـمـانـش کـن و بـگـو ، بـه زبــ ـان بـیـاور :

" مـن فـقـطــ تــــــو را مـی بـیـنـم"

تمام خستگی هایت را یک جا میخرم...



فقط تو قول بده...



صدای خنده هایت را به کسی نفروشی...

تصاویر عاشقانه


دلـــم یک شــب ِآروم میخــــواد … بــا آهنگــــی رومــــــانتیک…

چنــــد تا شمــــــع … و یک عالمــــــه تــــو…

که بــه دنیــــا بگـــــــم … خــــداحـــــافـــــــظ …

دنیــای مــن کســــی ست…

که در آغـــــوشش جــان میدهــــم…

یعنـــی « تــــــــــ♥ــــــو »


مــرد باس روزی یــه ســـاعــت کــنــارخــانــمــش بــشـیـنه, بــگـه خــانــومـم!
مــن آمـــاده ام!
 هــرچــی دلــت مـیـخــواد غـُــر بــزن....

Love 22 016 تصاویر عاشقانه جدید شهریور 91

گفت دوست دارم...هرچی گشتم مثل تو پیدا نشد...گفتم خوب گشتی؟؟؟؟گفت:آره ..گفتم:اگه دوسم داشتی نمیگشتی..

    هنوز بدرود نگفتی

                              دلم برات تنگ شده

                                              چه بر من خواهد گذشت

                                                              زمانی که از من دور باشی!

 

وقتی اغوشت  را به روی ارزوهایم باز میکنی

انقدر مجذوب گرمای وجودت میشوم

که جز آرامش آغوشت

تمام ارزوهای خواستنی دیگر را از یاد میبرم

دوستت دارم

فقط همین!!

تورا نه عاشقانه

نه عاقلانه

و نه حتی عاجزانه

که تو را عادلانه در آغوش میکشم

عدل مگر نه آن است که هر چیز سر جای خودش باشد؟؟!

عشقت تو بغلت باشه و تو محکم تو سینه خودت فشارش بدی تا نفسش بند بیاد، جیغ بکشه ...

دور خودت بچرخی و بچرخونیش و این قدر بچرخی و این  قدر بچرخونی ... بچرخی ... بچرخونی ... بچرخی ...

بچرخونی تا سر هردوتاتون گیج بره و پهن بشید روی زمین

بعد چشماتونو ببندید و دنیا دور سرتون بچرخه ... بچرخه ... بچرخه ...

بعد خوشحال باشید که چقدر زورتون زیاده که تونستین دنیا به این بزرگی رو بچرخونین، اونم دونفری !!!