عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه



سرمایــیـ ڪهـ بوבهـ اҐ ، هــمیــشهـ . . .
ولیـ . . .
بیــטּ פֿـوבماטּ بمانـב . . .
سرمایــیـ تر میــشوҐ ، وᓆـتیـ پایـ آغوش تو בر میــاטּ باشـב . . .



تقصیر من نیستــــــــــــــ
به تــــــــــــــــــو که می رســــــــــــــــم
تب می کنمــــــــــــ
به تــــــــــــــــو که می رســـــــــــــــم
هوس آغوشتـــــــــــــ میسوزاندم
به تــــــــــــــــو که می رســــــــــــــــم
لبــــــــــــــانم از عطتش له له میزنند
به تــــــــــــــــو که میرســـــــــــــــــــم
نگاهم خمـــــــــــــار نگاهت میشود
به تـــــــــــــــــو که میرســـــــــــــم
تقصیر تو نیستـــــــــــــ

نفسهــــــــــــــــایت دیوانه ام میکند..........

فَهْمیدی یا نَه؟؟؟؟

اَصَن مَرد باس بِه خانومِش با عَصَبانیّت بِگِه :

بِبین دُخْتَر بابات تو حَق نداری سَرتو رو بالِش

بِذاری!!!! فَهْمیدی یا نَه؟؟؟؟

بَد یه دفعه مِهربون شِه بِگِه : آخِه دیونه اَگِه

سَرِ تو رو سینَم نَباشِه مَن تا صُب موهای کیو

بوووووووووس کُنَم تا خوابَم بِبَره......

همه چیز را از من بگیر!!!

بی تـــــــــــــــــــو هیچ نمیخواهم....
نه آسمان!
نه زمین!
نه باران!
نه خیس شدن!
نه تازگی!
نه طراوت....
گرمای دستانت را به من بده،همه چیز را از من بگیر!!!

نباشی میـمیـرم

دلمـــ میــخواد خودمو لوس کنم

تــو نــازمو بکشــی ...

بعد صداتـــ بزنم , بگی

جونــِ دلمــ خانوممــ

بگمــ نباشی میـمیـرم ...

تــو‏ ‏فقط‏ ‏لبخند‏ ‏

تــو‏ ‏فقط‏ ‏لبخند‏ ‏بزن‏ ‏ ؛

من‏ ‏غم‏ ‏ها‏ ‏را‏

‏هرشب‏ ‏ساعت‏ ‏۹‏ ‏

بیرون‏ ‏میبرم ...

تـکیــه گـاهــی امـــن

دســت هــای مـــردانــه ات را

دوسْتــــ دارمـــ

وقـتـی دســت هـای کـوچـــکم را، در آن جــا می دهــی

نــوازش میکنــی، تا بفهــمم

تـــو کنــارم هستــی

و مـــن تـکیــه گـاهــی امـــن دارم ...

ضامن لبخند

تــــــــــــــو

ضامن لبخند من نیستی ...

امـــــــــــــا ؛

میتوانی بهــــــــانه اش باشی ...

مجـــــرم تـــــــرین زنــــــدانی

مــــــرا حبـــــــس کن در آغــــوشت ؛

من بــــــــرای حصــــــــار بازوان تـــــــو

مجـــــرم تـــــــرین زنــــــدانی ام

من نه عـاشق بـودمـ و نـه آلـودهـ بـه افـکار پـلید

من بـه دنـبـال نـگاهے بـودمـ کـه مرا

از پس دیـوانـگے امـ مے فـهمیـد

و خدا مے دانـد ...

سادگـے از تـه دلـبستـگے امـ پـیـدا بـود ...

به دنیای تـــو برگردم ...

مَنــو حالا نوازش کن

همین حالا که تَبــــ کردم

اگه لمسم کنی شآید

به دنیای تـــو برگردم ...

هوای تـــــ♥ـــو

وقتی تـــــ♥ـــو هوایم را داری هوا هم خوب میشود ... اصلا هوا هم به هوای تـــــ♥ـــو خوب میشود ...!!! بودنت مهم است ... همین !

جز "تــو"

حس خوبیه وقتی ؛
آرومـتـــ میــکنه و مطمئنتــ میکنه
از اینکه
جز "تــو"
هیـشـکی توو زندگیـش نیستــــ ...

ﻣﻦ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ

ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﺪ : ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ...
ﺯﻝ ﺯﻝ ﺩﺭ ﭼﺸﻤﻬﺎﯾﺶ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ
ﺑﯽ ﻫﯿﭻ ﺣﺮﻓﯽ
ﺑﯽ ﻫﯿﭻ ﻋﮑﺲ ﺍﻟﻌﻤﻠﯽ !
ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ﮔﻔﺘﻦِ ﻣﻦ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ
ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﺭﺍ ﺗﻤﺎﻣﺶ ﻧﮑﻦ...
ﻣﺤﮑﻢ ﺩﺭ ﺁﻏﻮﺷﺶ ﺑﮕﯿﺮ
ﺑﻮﺳﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﮐﻦ ...

کاش میشـد

در آغــوش تــوام ..
آرام تـــر از همیشـهـ
عـاشقانــهـ تــر از همیشـهـ
و ای کاش میشـد کـهـ همیشـهـ اینجــا بمانــم ...!!!


حـِسآدَت یـآ خِسـآسَـت ؟

حـِسآدَت یـآ خِسـآسَـت ؟
اِسـمَش رآ هـَرچـِه میخـوآهـی بُـگـذآر ،
مـَن میخـوآهَـم تـو فَقَـط عَـزیـزِ دِلِ مـَن بـآشـی...!!!

دلم لک زده

دلم لک زده...

برای یک عاشقانه ی آرام

که سرم را بگذاری روی سینه اتــــ

و بگذاری گله کنم

از تمام کابوسهای شب های نبودنتــــ ...