عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

خطای انسان

به نام خدا خالق انسان . به نام انسان خالق غم ها . به نام غم ها به وجود اورنده ی اشک ها . به نام اشک تسکین دهنده ی قلب ها . به نام قلب ها ایجاد گر عشق و به نام عشق زیباترین خطای انسان

هرگزبرای عاشق شدن به دنبال باران و بابونه نباشی گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

خداحافظ

خداحافظ : ولی هرگز نخواهی رفت از یادم خداحافظ : ولی این یعنی در اندوه تو میمیرم دراین تنهایی مطلق که می بندد ، به زنجیرم و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

دوست عزیزغروب غمها وطلوع 

 

 شادیها رابرای شما آرزومندم.

دوست داشتن

دوست داشتن کسی که لایق دوست داشتن نیست اسراف محبت است.

دلم

دلم را مبتلایت کرده بودم خودم را خاک پایت کرده بودم ندانستم که بی مهری وگرنه همان اول رهایت کرده بودم

عزیز دستت درد نکنه واقعا امروزخیلی زحمت کشیدی.ببخشید.

حالم بده

حالم بده از من نخواه آروم بگیرم ..
وقتی که از هم تا همیشه دور می‌شیم
می‌دونم و می‌دونی این درد کمی نیست
داریم به این دیوونگی مجبور می‌شیم ..

دوست داشتن

دوست داشتن مثل بازی الاکلنگ می مونه. اونی که عاشقتره همیشه خودش رو پایین نگه می داره تا عشقش از بالا بودن لذت ببره!