عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

بــا تَمــامِ مِـداد رَنـگـے های دُنیــا

به هـَـر زَبــانی کــه بـِدانــے یـا نــَــدانے

خـالــے اَز هَــر تـَشـبیـه وَ اِسـتــعاره وَ ایـــهـام

تَـنهـــا یـــک جـــُـــــمله بـَــرایـت خـواهـَـــم نــِـوشــت

دوسـتَت دارَم خـــاص تــَــریـن مـُـخـاطـَـب خــــاص دُنیـــــای من

عاشقی می کنم
لـــــج می کنم
بد اخلاق می شوم
دست خودم نیست …
ساعت و زمان هم ندارد
تــــــــو که نباشی …
زندگی به کام من تلخ است ..

تــــــــــــــو

ضامن لبخند من نیستی ...

امـــــــــــــا ؛

میتوانی بهــــــــانه اش باشی ...

images14 اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را
همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی
به مناسبت سالروز ازدواجمان تقدیم می کنم
دوستت دارم

ez اس ام اس جدید تبریک سالگرد ازدواج

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا
روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم

کفش هایم را

به سر می کشم

کلاهم را به پا

نخند عزیزِ من

تو نباشی هیچ چیز سر جایِ خودش نیست

مثلِ عقل من...

چـشم هـآیـم را مـی بـنـدم

زمـآن را مـتـوقـف مـی کـنـم

مـسـآفـت هـا را از بـیـن مـی بـرم

و تـو را در آغـوش مـی گـیـرم

دلـم بـرای در آغــوش گـرفـتـنـت پر می کشد