عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

می خوام برم....

آدمی که می خواهد برود
می رود
داد نمی زند که من دارم می روم
آدمی که رفتنش را داد می زند
نمی خواهد برود
داد می زند که نگذارند برود...


این روز ها

این روز ها
چشم های من خسته است
گاهی اشک ، گاهی انتظار
این سهم چشم های من است ...



گروه اینترنتی golbarg

و اما تفلدم....

سلام سلام سلااااااااااااااام

بچه هاااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟  

امروووووووز ......

بگم؟؟؟؟

نه نمیگم!!!

نه میگم .....امرووووز تفلدمه هااااااااااااااااااااااا

                                             Emoticon

                                             تفلد تفلد تفلدم مبارک....

 

EmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticonEmoticon

                                            مبارک مبارک تفلدم مبارک

                                                

                  بیام شمعا رو بفوتم که صد سال صد چیه ۱۰۰۰ سال زنده باچم

                                                       

 

                             هورااااا هورااااا آهاااا میخایین برقصیم .....باچه میلقصیم

                                                 777848730b0f48c3e1fc4abfe409a861.gif

                        ماشالا هزار ماشالا همچینم خوب میلقصیم چشم نخولیم یه موقع ؟؟؟؟

                                

                                                  

       اینم کیک تفلد دیگه شلمنده برا اینکه بخولین اول باید صفحه مانیتورو بخولین! شوخی کردم!

                                                       خب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

                                                   میسی که زحمت کشیدین

                                                

                           راضی به زحمت شما نبودیماا ولی خوب نیس دلتونو بشکونم

                                           مییییسی ملسیییی ممنون

                                                 

                                                 خیلی خوچحال شدم .....

                                                          

                       دیگه اینکه خوشحال شدم اومدین و قراره کامنت بدین بهم!!

                                               خیلی دوشتون دالمااااااا

                                                 منتظرم