عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

من نه منم

من نه منم! خواجه مگو که من منم ! من نه منم ، نه من منم! گر تو توئی و من منم ! من نه منم ، نه من منم ! عاشق زار او منم ! بی دل و یار او منم ! یار و نگار او منم ! غنچه و خار او منم ! لاله عذار او منم ! چاره ی کار او منم! بر سر دار او منم ! من نه منم ، نه من منم ! باغ شدم ز ورد او ! داغ شدم ز گرد او ! لاف زدم ز جام او ! گام زدم ز گام او ! عشق چه گفت نام او ! من نه منم ، نه من منم ! دولت شید او منم ! باز سپید او منم ! راه امید او منم ! من نه منم ، نه من منم ! گفت برو تو شمس دین ! هیچ مگو ز آن و این ! تا شودت گمان یقین ! من نه منم ، نه من منم!

اسپانیایی ها میگن : "عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است ." ایتالیایی ها میگن:"عشق یعنی ترس از دست دادن تو !" ایرانی ها میگن :"عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود

اسپانیایی ها میگن : "عشق ساکت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است ." ایتالیایی ها میگن:"عشق یعنی ترس از دست دادن تو !" ایرانی ها میگن :"عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق که با یک ببخشید تمام میشود