عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

هزاران آفرین بر جانت ای ماه

روان عاشقان قربانت ای ماه

مبارک باد ماه عشق بازان

که بنشینند در ایوانت ای ماه

مبارک باد عید روزه داران

نکویان جهان مهمانت ای ماه

مبارک باد شهر الله اعظم

همایون طالع رخشانت ای ماه

دو شادی روزه داران را فرستند

ز لطف حضرت سبحانت ای ماه

یکی هنگام افطار اندر این دار

دگر در جنت رضوانت ای ماه

مبارک باد عشق روزه داران

که گفت ( الصوم لی ) در شأنت ای ماه

دل از روزه شود آیینه ی دوست

در او پیدا رخ جانانت ای ماه

سلام سید سجاد و عباد

نثار طلعت رخشانت ای ماه

.

صدآی تــــو

آه کـــ ه چــقدر دلـــمـ تنگ شــده

بــرایِ شــــنیدن اسممـ 

   بـا صدآی تــــو
gl32z8lh3pg5zbtlekjy.jpg (397×595)

آرزو

1283132793.jpg (960×720)


می خوام آرزو کنم...

خدای خوبم...

مواظب عشق من باش...

هرجا میره کنارش باش...

دستاشو بگیر...

هیچ وقت تنهاش نذار...

خدا جونم ما را هیچ وقت از هم جدا نکن...

ما حتی تحمل یه لحظه دوری از همو نداریم...

می دونم صدامونو میشنوی...

 خیلی دوستت داریم

حَساسیــَت

فــِــکر کـُــنَم

 

بهـ  بـــویِ عــَـطرِ  تـــو حَساسیــَت دارَم

 

هَـــمین کهـ دَر ذِهنــَــم می پیچــَــد

 

اَز چــِــشَم

 

اَشکــ می آید....


7fz-51b8c86a9e.jpg

عجیب کم دارم

منو عشقم

دیدنت

آرامم نمی کند

فاصله فاصله است

حتی به ضخامت

همین لباس

می خواهم تنگ

 در آغوشت گیرم..

که عجیب کم دارم

شنیدن

ضربه های قلب تو را!

بــی تــــــو

نتـــرس(!!!) 

اگـــرهم بخـــــواهمـ از ایـــن دیــــــــوانـه تـر نمیــشوم! 

گفـــــته بودمــــ بی تـــو سخــــت میگـــــذرد بـی انـصـافـــــــ!!! 


حـــــرفمــــــ را پس میگــیرم .....

بــی تــــــو انگـــــــار اصـلا نمـیگــــــذرد...

S A L I J O O N

فقط دوری نیست که آدم رو میسوزونه .... بودن و مال تو نبودن ؛ دردش بیشتره ... !!!

سوختن با تو به پروانه شدن می ارزد

عشق اینبار به دیوانه شدن می ارزد

گرچه خاکسترم و همسفر باد

ولی جستجوی تو به آواره شدن می ارزد

http://hadi4327.persiangig.com/c.jpg

پر از بغضم

پر از بغضم ، پراز حرف سکوتم

تور و گم کردم اما روبه روتم

منو برگردون اونجایی که بودم

آخه تا کی گرفتار سقوطم ؟

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمی خواست

بیا تا سر بزارم روی شونت

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

هنوزم زخمی سیب فریبم

اسیر این شبای نانجیبم

تو خوبی کن بیا به خلوت من

تو که می دونی من اینجا غریبم

هنوزم عکس چشمات روبه رومه

نگاه تو تمام آرزومه

بزار باور کنم دستاتو دارم

نگیری دستامو

کارم تمومه...


http://s2.picofile.com/file/7214900107/677o6cm.jpg

میخوام بهت بگــــــــــــم که...

757x7wwsolf7ckazjyyu.jpg

علیـــــــــــــ من...



تا حالا بهت نگفتم ولی حالا می خوام بگم بی تو میمیرم ...

می خوام بگم تو دنیای منی ...

می خوام بگم با تو بودن چه لذتی داره ..

می خوام بگم دوست دارم فقط به خاطر خودت !!

می خوام بگم شدی مجنون عشقم…

می خوام بگم هر وقت اراده کنی برات میمیرم !

می خوام بگم که می خوام دلمو فرش زیر پات کنم ..

می خوام بگم اگه یه روز نبینمت چقدر دلم برات تنگ میشه !!

می خوام بگم نبودنت برام پایان زندگیمه !!

می خوام بگم به بلندی قله اورست و پهناوری اقیانوس اطلس دوست دارم …

می خوام بگم یه گوشه چشاتو به همه دنیا نمیدم …

می خوام بگم هیچ وقت طاقت هجرتو ندارم …

می خوام بگم مثل خرابه های بم خرابتم …

می خوام بگم بیشتر از عشق لیلی به مجنون عاشقتم...

می خوام بگم هر جور که باشی دوست دارم !!

می خوام بگم غم تو رو به شادی دیگران نمیدم !!

می خوام بگم اگه حتی من رو هم دوست نداشته باشی من دوست دارم ...

می خوام بگم مثل نفسی برام اگه نباشی منم نیستم …


می خوام بگم هر شب با خیالت می خوابم !!

می خوام بگم جایگاه همیشگی تو قلب منه !!

می خوام بگم حاضرم قشنگترین لحظه هام رو با سخت ترین دقایقت عوض کنم ...

می خوام بگم لحظه ای که تو رو میبینم بهترین لحظه زندگیمه !!

می خوام بگم در حد پرستش دوست دارم ….!

منو ببخش....

علیـــــــــــ من...

مهربونم،  نازنینم، بهترینم.

              عشقم، امیدم، جونم.

                       با توام ، با تو، دنیای من.

قربونت بشم؟ منو ببخش عزیز دلم ،ببخش که حساسیتت رو درک نکردم،تو حق داشتی اگه منم جای تو بودم ناراحت میشدم...

سلطان قلـــــــــب من

منم آدمم...خودخواه نیستم...سعی می کنم خودخواه نباشم...خدا گواهه چقدر دوست دارم..علی من همه ذهن و دل و ایمان من پیش توئه...همه هوش و حواسم قربونت برم...

فدای تو بشم ازت میخوام که تو هم زود ناراحت نشی خودت هم میدونی که تو اولین و آخرین عشق منی ....پس ازم دلگیر نشو و وقتی ناراحتی منو تنها نذار...

مهــــــــــربون من

میدونی که من از اینکه بگی میرم و منو تنها بذاری میترسم هر چند میدونم به یه ساعت نمیرسه و برمیگیردی ولی تو این زمان  قلب من تیکه تیکه میشه تا برگردی...تو رو خدا دیگه هیچ وقت تو ناراحتی تنهام نذار و کنارم بمون...

عشــــــــــــــــق من

میخوام لحظه هام رو با تو بگذرونم. تمام لحظه های که حالا دارم و نمی دونم چند سال، چند ماه،

چند هفته، یا چندروز دیگه میتونم و فرصت دارم با تو باشم یا نه؟!

ارزش این لحظه ها رو با هیچ چیز دیگه نمیتونم برابر بدونم.

میخوام تو تمام لحظه هایی که میتونیم داشته باشیم،با تو باشم.

کنارت،همراهت،هم قدمو هم نفس با نفس کشیدنت.

میخوام تا میتونم صدای قلب مهربونت رو بشنوم. تا میتونم نفسهات رو بشنوم و حفظ کنم.

میخوام ضربان قلبت رو بشمارم تا وقتی نیستی، از حفظ بشمارم و ثانیه هام رو با تو تنظیم کنم.

زندگیم تویی. لحظه های حضورت رو ازم دریغ نکن. به اندازه همه ثانیه های حضورت، بهت نیاز دارم.

کنارم بمون، تا زنده بمونم. با من باش، تا دووم بیارم.

دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. دوستت دارم. . . تا هر زمان که زنده باشم.

حتی فاصله ها نمیتونن تو رو از من بگیرن

چقدر سخته هر لحظه با تو بودن اما از تو دور ماندن !!!

شب بخیــــــــر عشق من....

عشقم بازم شب شد ... بازم دلتنگی ... بازم انتظار ...

باز هم شب شد و من دلتنگ تو شدم...

امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند

اما تو  چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار....

ای کاش کنارم بودی تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم

و تو آسمون قلبم رو با چشمای زیبات نور باران کنی...

امیدوارم امشب که می خوابی

به دنیای رویاهام سفر زیبایی داشته باشی

گلم، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .

خوب بخوابی عشــــــق من...

شب به خیر احساس من . . .

شبت بخیر علی جانم




11r8js4558o48ikev8wt.jpg