عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

وقتی کنارمی اینقدر آرامش دارم که، دوس دارم حرفی نزنم و فقط سکوت کنم، به چهره ات نگاه کنم تا تو برام حرف بزنی...

ڪنارم خیـــلی ها هسـتــטּ . . .


امـــا . . .


בلــم! پیش تـــو آرومـﮧ . . .


یڪ ؋رصت بـہ مטּ بכـہ ڪـہ غلط ببوسمت.....

 
 و تماҐ طول ωـال جریمـہ اҐ ڪטּ ڪه...
 

 از روے آטּ هزار بار تمریטּ ڪنم.......

منو عشقم             





04 Karte Posta TvalodWwW.KamYab.Ir  کارت پستال تولد   سری دوم

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر
 زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدامروز با شکوهترین روز هست روزی که آفریدگار تو را به جهان هدیه داد تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدو من میترسم به تو تبریکی بگویم که شایسته تو نباشد تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدبهزمین خوش آمدی فرشته ی مهر و زیباییتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنیدتولدت مبارکتصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری پنجم www.pichak.net کلیک کنید


کارت پستال درخواستی طراحان



زمین اون گل رو به دست سرنوشت داد

و سرنوشت اون گل رو تو قلب من کاشت

تا باغچه ی خالی قلبم جایگاه یک گل باشد

گلم تولدت مبارک



کارت پستال درخواستی طراحان



در بــــــــاغ جهان، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیــــــــــده ات می روید . . .

امروز دلـــــــــم دل ای دل ای میخواند،

چون میلاد تو را خـدا مبارک گویـد.

تولدت مبارک






و تو در هیاهو چه شادمانه خاموش کردی

آخرین شمع را

و من در سکوت چه عاشقانه گفتم

تولدت مبارک




عزیزم ، نگاهت زیباتر از خورشید ، دلت پاک تر از آسمان

و صدایت آرام تر از نسیم بهار  . . .

تولد آسمانیت مبارک




14اردیبهشت سال ۱۳۶۳ یه فرشته کوچولوی مهربون به دنیا اومد

که الان همه دنیای منه ، سالروز میلادت را تبریک میگویم . . .





هدیه ای از آسمان برای؛
روز تولدت رسید.
و دیدم هیچ چیز
گلم را
جز عشق
لایق

نیست.





کارت پستال کودکانه کارت پستال ولنتاین کارت پستال رویایی کارت پستال روز عشق کارت پستال جدید تولد 2013 کارت پستال تولد کارت پستال


امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام

آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست.

نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم

اما کاملتر از این چیزی ندارم

دوستت دارم ، تولدت مبارک


کارت پستال کودکانه کارت پستال ولنتاین کارت پستال رویایی کارت پستال روز عشق کارت پستال جدید تولد 2013 کارت پستال تولد کارت پستال



در باغ جهان ، دلم گلی می جوید

امروز گل سپیده ات می روید

امروز دلم دل ای دل ای میخواند

چون میلاد تو را خدا مبارک گوید . . .

تولدت مبارک



کارت پستال کودکانه کارت پستال ولنتاین کارت پستال رویایی کارت پستال روز عشق کارت پستال جدید تولد 2013 کارت پستال تولد کارت پستال


و امروز دوباره متولد می شوی

و شمع ها ، که سهم توست از زندگی

و ستاره هائی که به میهمانی آمده اند

و شکوفه هائی که دوباره خواهند شکفت

و عطری که نصیب پروانه هاست

و تو سهم من از تمام زندگی

تولدت مبارک





کارت پستال کودکانه کارت پستال ولنتاین کارت پستال رویایی کارت پستال روز عشق کارت پستال جدید تولد 2013 کارت پستال تولد کارت پستال



مهربانم !
یک جهان قاصدک ناز به راهت باشد
بوی گل ، نذر قشنگی نگاهت باشد
و خداوند شب و روز و تمام لحظات
با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد
تولدت مبارک !



اس ام اس تولد جدید, اس ام اس برای تبریک تولد