عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

وقتی دستت تو دست عشقته و آروم یه فشار کوچیک به دستت میده ...
بی تفاوت ازین فشار رد نشیا
داره باهات حرف میزنه
...
میگه دوست داره!
میگه هوات و داره!
میگه حواست به من باشه!
میگه حواسش بهت هس!
میگه تنها نیستیا!
میگه....
تو هم همینجور که دستت تو دستشه
آروم انگشت شصتت و بکش رو انگشتاش...
آره
یه وقتایی بی صدا و بی نگاه حرف بزنین

❤️تو مهربان باش، بگذار بگویند:

❤️-ساده است؛
❤️-فراموشکار است؛
❤️-زود میبخشد.
❤️سالهاست دیگر کسی در این سرزمین،
❤️ ساده نیست...
❤️اما تو تغییر نکن!
❤️تو خودت باش و نشان بده
❤️آدمیت هنوز نفس میکشد...
❤️-مهربانم.....!
❤️همیشه مهربان بمان....

ﮔـﻴـﺮﻡ ﺩﻭﺳـﺖ ﺩﺍﺷـﺘـﻦ ﺑـﺪﻭﻥ ﺳـﻨـﺪ ﺣـﺮﺍﻡ ﺑـﺎﺷـﺪ !!!
ﻋـﺠـﻴـﺐ ﺑـﺎﺷـﺪ!!!
ﺑـﺎﻭﺭ ﻧـﮑـﺮﺩﻧـے ﺑـﺎﺷـﺪ !!!
ﻣـــــﻦ ﺍﻣّـﺎ ...
ﮔـﻴـــﺮ ﺍﻳـﻦ ﮔـﻴـــــﺮﻫﺎ ﻧــﻴـﺴـﺘــﻢ !!!
ﻣﻦ ﺗــﺎ اﺑـﺪ ....
ﮔـﻴـﺮ ﭼــﺸـﻤـﺎﻥ ﺗـღـﻮأﻡ !!!
ﮔﻴﺮ ﺩﻭﺳــﺖ ﺩﺍﺷـﺘـﻨـﺖ !!!
ﻣﻴـﺨــﻮﺍﻫــــﻢ ﻫــــﻤــہ ﺑــــﺪﺍﻧــﻨـﺪ ﮐـــــہ ...
ﻣﻦ ﺑﺮﺍے ﺩﻭستـــــ ﺩﺍشتنتـــــ
ﺑﺮﺍے ﻟﻤﺲ ﺩﺳﺘﺎنتـــــ
ﺑﺮﺍے ﻏﺮﻕ ﺷﺪﻥ ﺩﺭ ﺁﻏﻮشتـــــ
ﺍﺯ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﺍﺟﺎﺯﻩ نمے گیــرم...
حتے ﺧﻮﺩتـــــ♥ـــ ..

نوشتن زیباترین کار دنیاست
و زیباتر از آن چشم توست
که آن را می خواند

من دلم میخواهد ‎
باتو به سرزمین احساسم سفرکنم‎
برایت عاشقانه بسرایم وتو ‎
مست ازاین عشق ‎
خیره به چشمانم ‎
دستانم را بگیری‎
و بابوسه ای ‎
شعری تازه برلبانم بسرایی‎
من دلم میخواهد ‎
من باشم و توباشی و عشق ‎
ودیگرهیچ‎.......