عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عشـــــــــــق ِ من

عشـــــــــــق ِ من کســـــــــــیه که
وقتی حتی مثل ِ سگ و گربه به جون هم افتادیم
شــــــــــــب نذاره از بغلــــــــــــــش جُم بخورم و بگه:
آشـــــــــــــــتی نکردیما ، ولی من بدون ِ تو خوابَم نمیبره.....

ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ

ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﻱ ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ ﻫﺎ ﻣﺎﻥ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ.. !!!

ﻳﻮﺍﺷﮑﻲ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻥ ﺷﺒﻮﻧﻪ ﺗﺎ ﺻﺒﺢ!!

ﺑﺮﺍﻱ ﺑﻮﺳﻪ ﻫﺎﻱ ﭘﺸﺖ ﮔﻮﺷﻲ!!

ﺑﺎ ﺻﺪﺍﻱ ﺁﻫﺴﺘﻪ ﮔﻔﺘﻦ "ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ !!".

دلت شکست

هر جا دلت شکست
خودت جاروش کن
تا هرکسی
منت
دستهای زخمی اش
را رو سرت نذاره

سنه خاطر گوزلیم

سنه خاطر گوزلیم دونیانى آلسام ، ساتارام
توتارام دامنئوى هرنه غم اولسا آتارام
گئجه لر صبحه کیمین آغلارام ، آغلار یاتارام
اولماسا عشقیمه درمان ، اوزومى من آسارام

راستی خدا

راستی خدا اگه من نبودم این همه غم هایت را چه می کردی

پس نگو...

✗یـڪــ بار פֿـــواب בیـבטּ تو...

به تمام عمـر می*ارزב

پس نگو...

نگو کــہ رویـای בور از בسترس، פֿــوش نیست...

قبـول نــבارم گرچــہ بــہ ظاهر جسمم פֿــستــہ استـــ، ولی בل בریایست...

تابـــ و توانش بیــش از اینهـاست. בوستـت בارم و تاواטּ آטּ هر چــہ باشــב ...

بین خودمان باشد



مدتهاست چهره ات را
عاشقانه در ذهنم نقاشی میکنم
کارم را خوب بلدم
هیـــــــــــــس
بین خودمان باشد
بدجور سر کشیدن چشمانت گیر کرده ام!

آغوش تــــــــو

آغوش تــــــــو
مترادف امنیت است
آغوش تـــــــو
ترس‌های مرا می‌بلعد
آغوش تـــــو
یعنی پایان سردردها
یعنی آغاز عاشقانه‌ترین رخوت‌ها
آغوش تــــــو یعنی "من" خوبم!
بلند نشوی ،بروی !
بغلم کن
من از بازگشت بی‌هوای ترس‌ها
می‌ترسم...!

فَقَط تُو را میخواهَــــــم . . .

بگـــذار هَرکَسی هَر چِه دوست دارَد بِگـــویَد

مُهِم ایـــن اَست کِ تُو دُردانِــــــــــــه مَنی

اَزتَمامِ خوبی ها و بَدی های این دُنیافَقَطُ و فَقَط تُو را میخواهَــــــم . . .

وقتی دوست داشتنم هرروزی که میگذره
بیشتر میشه
وقتی دلتنگیم هر ساعتی که میگذره
کمتر نمیشه
وقتی هر دقیقه بیشتر تشنه ی نوازشاتم
وقتی هر ثانیه کمتر احساس تنهایی می کنم
همه ی اینا یعنی ..
دوسِت دارم

حــریف...!!

احســاس میکنـــم بــازی را باختــم

ولــی هیچکــس حواســش نیســت

کــه مــن یــار بــودم نــه حــریف...!!

ذکر دوست داشتن

احتیاجی به تسبیح نیست ....

دستانت را که به من بدهی ....

با انگشتانت ذکر دوست داشتن می‌گویم...!!!

چی توو چشاته که تو رو
انقدر عزیز می کنه
این فاصله ؛
داره منو ، بی تو
مریض می کنه ...

بــہِ ڪے بگے


..

از خودم یــہِ انبار ساختم

با ایـــלּ حرف هاے تلنبار شده !!

ڪاش مثل قدیم تر ها بیایے و بگویے :

"اگـہِ حرفاتو بـــہِ مـــלּ نگے بــہِ ڪے بگے" ؟؟ ...

هیچکــس


آرامــش یــعنی ؛

هر وقــت قهــر کردی ،

مطمئـن باشی بجـز تــو ، هیچکــس جاتو نمیگــیره...

فقط تو را...

گریان شده دلم...

همچون پسرکی لجباز...

پا به زمین می کوبد...

تو را میخواهد...

فقط تو را...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

هــیچ میدانی

زیــباترین عــاشــقانــه

وقــتی است که

اسمــم را با “مــیــم” به انتها می رسانی...