عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

پاره تنم کجاست

نعره های بی امونم
گوشه آسمون و کر کرد

مگه فریادمو نشنید
که داره دیر میشه برگرد

آی به گوشش برسونین
کسی جز من نمیتونه

کوله باره غصه هاشو
روی دوشش بکشونه

این همه پیغوم و پسغوم
می فرستم که بدونه

داره دلواپسی
دنیامو به آتیش می کشونه

من که جاشو پر نکردم
شاید اصلا نمی دونه

آی به گوشش برسونین
یکی اینجا نگرونه

نمی تونم بی تفاوت
رو گذشته پا بذارم

اون که پاره تنم بود
چجوری تنها بذارم

آی به گوشش برسونین
کسی جز من نمیتونه

کوله باره غصه هاشو
روی دوشش بکشونه

این همه پیغوم و پسغوم
می فرستم که بدونه

غم دلواپسی داره دنیامو
به آتیش می کشونه

من که جاشو پر نکردم
شاید اصلا نمی دونه

آی به گوشش برسونین
یکی اینجا نگرونه

نمی تونم بی تفاوت
رو دلش پا بذارم

اون که پاره تنم بود
چجوری تنها بذارم


rainydayromance.jpg

نظرات 12 + ارسال نظر
الهه جمعه 7 بهمن 1390 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام .

ممنون از دعوتتون .

وای چه بده که آدم اونطوری بدون کفش تو بارون قدم بزنه ! من با کفششم کلافه می شم !

یخ نکنن بی چاره ها !

salam mamnun ke omadi elahe jon
na baba ashega sarma o garmaro halishon nemishe

الهه پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 07:10 ب.ظ

سلام عزیزم .

مرسی که سر زدید !

اینا عاشق بودن ؟ هیه

آره عاشقا هیچی حالیشون نمیشه ،

ولی خب اگه بخوان هر روز با هم باشن ، بهشون باید بگم که اینطوری نمی تونن ادامه بدن !!! هیه

بیخیال اینا ، خودت خوبی ؟

salam elahe jan ye chiz goftiye
fadat sham mersi khobam

باران زده یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 12:55 ب.ظ

اپم

alan miyam

پسر تبریزی یکشنبه 23 بهمن 1390 ساعت 08:24 ب.ظ http://www.aftbtabriz.blogfa.com

سلام
خوبم
شما خوبید؟
وای ببخشید که کم میام وبتون
سرم شلدغه
مبینید که آپ هم وقت ندارم کنم
.
ولی شما زود زود بیاین ....
خوشحال میشم
.
آپ زیبایی بود
ممنون از حضورتون

پسر تبریزی دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.aftbtabriz.blogfa.com

خداونـــدا تو مـــــــــــی دانی که من دلواپس فردای خود هســــــتم

مــــــــــــبادا گــم کنــــم راه قشـــــــنگ ارزوها را

مـــــــــــــــبادا گم کنــــم اهــــــــداف زیـــــــــبا را

مـــــــــــــــــبادا جا بمانم از قطار موهبت هات

دلم بیـــــن امـــــــــید و ناامیـــدی میزنــــــــد پرســـــــــه،

میکــــــــــند فریاد،میشـــــــــــود خســــــــــتــــــــه

مـــــــــــــرا تـــــــــــــنها تو نــــــــــــگذاری،خداونــــــــــدا..

خداونــــــــــدا....
آپــــــم
[گل]

باران زده سه‌شنبه 9 اسفند 1390 ساعت 01:48 ب.ظ

اپم

یاشار دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 05:41 ب.ظ http://zanjilabad.blogfa.com/

ممنون یاشا بیزدن گوروشوزه گورا
منکی سیزی لینک الدیم سیز نجه؟

باران زده دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

اپم

محمدپور دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 10:50 ب.ظ http://almahdi-aj-ta.blogfa.com/

سلام ،با پست چهره ای پشت نقاب خشم آتش به روزم
این پست را تقدیم به بچه های آن مدرسه می کنم که به دنبال کشف چهره های زیبایشان در پشت نقاب خشم آن آتش هولناک هستند .

خواستید می تونید به ادامه مطلب نروید ..

حتی اگه به ادامه مطلب هم نرفتید و عکس بچه ها را هم ندیدید ، از طرف خودتون یه جمله به این بچه ها تقدیم کنید


salam mamnun ke davatam kardin
kheyli motasef shodam
vali safeye nazaraton baaz nashod ke nazar bezaram mazerat

[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 08:36 ق.ظ

سلام.

تبریزلی سه‌شنبه 23 اسفند 1390 ساعت 08:37 ق.ظ http://aluoshy.blogfa.com

سلام .

salam

پسرتبریزی جمعه 26 اسفند 1390 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.aftabtabriz.blogfa.com

سلام
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد