عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

قاصدک!

قاصدک! هان، چه خبر آوردی؟
از کجا
، وز که خبر آوردی؟
خوش خبر باشی، امّا، امّا
گِرد بام و درِ من
بی
ثمر می گردی.
انتظار خبری نیست مرا
نه ز
یاری نه ز دیّار و دیاری ـ باری
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس 
 برو آنجا که تو را منتظرند
قاصد
ک!
 در د
لِ من همه کورند و کرند.
دست بردار ازین در وطنِ خویش غریب.
قا
صدِ تجربههای همه تلخ،
با دلم می
گوید
که دروغی تو
، دروغ؛
که فریبی تو
، فریب.
قاصدک! هان، ولی . . . آخر . . . ایوای!
راستی آیا رفتی با باد؟
با توام، آی! کجا رفتی؟ آی
. . .!
راستی آیا جایی خبری هست هنوز؟
مانده خا
کسترِ گرمی، جائی؟
در اجاقی
ـ طمعِ شعله نمیبندم ـ خُردک شرری هست هنوز؟
قاصدک!
ابرهای همه عالم شب و روز
در دلم می
گریند.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد نادر پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 12:27 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
ممنونکه اومدی
نظر لطفتونه
منم خیلی خوشحال شدم اومدی
اگه نمیخوای یه دوست نتی خوب رو از دست بدی حتما به مهدی من هم سر بزن
اپ شما هم زیبا بود
راستی آیا جایی خبری هست هنوز؟

سلام
خوبین؟
چشمممممممممممممم
لطف داری آق مهندس
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد نادر پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
ممنونم منم هی بدک نیستم
نفسی میادو میره
شما چطورین
من که سوال نکردم
شعرتون که ا÷ کرده بودین قشنگ بود منم یه مصرعش رو گذاشتم تو نظرم به نشانه ی اینکه پسندیدم . .
قربانتــــ

سلام داداش مهندس خودم
ایشالا همیشه سالمو سلامت باشین.
منم حال و روز خوشی ندارم
معذرت اصلا حواسم نبود ببخشید حالم خوش نیست نمیدونم چه به چییه!! معذرتتتتتتتتتتتت
فعلا

مهدی پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 04:45 ب.ظ http://virtue.blogsky.com/

سلام عزیز عزیزم
تبریک میگم وبلاگت خیلی جالب و خوبه
عزیزم من لینکت کردم

سلام آقا مهدی
روزتون خوش و خسته نباشین.
ممنونم که لینک کردین منم حتما این کارو میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد