عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

ساکت نمون ...

ساکت نمون همیشه نازنینم

بهش بگو یه روز عزیزت  بودم

دلت واسه اشکای من نسوزه

بهش بگو من همه چیزت بودم

چی شدچرا دستات داره میلرزه

نترس نمیزارم ازت جداشه

بهش بگو عاشق چشمام بودی

بزار اونم وارد ماجرا شه

بهش بگو یه روز بهم میگفتی

یه لحظه بی من بمونی میمیری

بگو دوسم داشتی به قدر دنیا

وقتی که دستاشو میخوای بگیری

اگه برات سخته بزار من بگم

میخوام بشه مثل خودم دیوونه

اونوقت لیاقت چشاتو داره

اگه بدونه وباهات بمونه

حتی اگه بشکنی پیش چشمام

توی دلم همیشه سربلندی

به حرمت روزای عاشقانم

خوشحالم از اینکه داری میخندی

یه روز شدی تموم هرچه هستی

بی هوا اومدی به دل نشستی

عیبی نداره خوب من بگذریم

هرچی که ساختی خودتم شکستی

 

فقط همیشه یادت بمونه که به قیمت نشکستن خودت منو بدجور شکستی

امیدوارم یه روز یکی همین نشونه ای که از من به همه میدی از عزیزترین کست واست بیاره تا ببینم چه حالی میشی...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد