عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

سایه ی آرزوها

سایه ی آرزوها

سایه ی آرزوها 

 

سایه ی آرزوها 

 

سایه ی آرزوها 

سایه ی آرزوها 

 

سایه ی آرزوها 

 

سایه ی آرزوها 

 

سایه ی آرزوها 

 

 سایه ی آرزوها

نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 12:00 ق.ظ

این عکسا خیلی زیبا هستند :)

سلام ممنونم شما لطفتون دارین

رضا سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 06:42 ب.ظ http://reza1366.blogsky.com

سلام بر دوست همیشگی و جدانشدنی خودم شرمنده چند وقتی هست مشکلات روز مره خودم خیلی زیاد شده در آینده سعی خودم رو میکنم تا هر چه سریعتر خودم رو به روال آدی برسونم به امید دیدار ...




خوشحالم کردی عزیز همیشه عزیز

سسسسسسسسسسسسسلللللللللللللامممممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد