عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

گل ها

باغبانی پیرم که به غیر از گل ها

از همه دلگیرم کوله ام غرق غم است

آدم خوب کم است عده ای بی خبرند

عده ای کور و کرند وگروهی پکرند

دلم از این همه غم می گیرد

و چه خوب است آدمی عاقبت می میرد

نظرات 2 + ارسال نظر
علی یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 10:21 ب.ظ http://irannazbox.mihanblog.com

سلام وب بسیار خوبی داری موفق باشی .
اگر میخوای بیننده های سایتت زیاد بشن به این وبسایت برو و کد لینک باکس رو قرار بده در وبسایتت به من هم از قسمت نظرات یا اگر آنلاینم خبر بده تا شما را در لینک باکس لینک کنم با تشکر

محمد نادر سه‌شنبه 2 آذر 1389 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
چطوری؟
خوبی؟
من که اصلا خوب نیستم
اصلا از خودم راضی نیستم
فردا میانترم دارم هیچی هم بلد نیستم
۷ نمره هم داره
اصلا این به کنار
کلا خیلی سر در گمم
فقطمیخام گریه کنم . . .
راستی این شعر که الان من نظرذ دادم روش خیلی قشنگه
قربانتـــــــ

سلام دادا مهندس خودمون
ممنون
شما چطورین؟
انشالا موفق میشی میدونم که میتونی
منم همدرد توام
خوب مگه چاره ایم داریم؟
پس نباید خودمونو ببازیم
دیسردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد