عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

چقدر خسته ام امشب ،چقدر غمگینم...

1257835219.jpg



ستاره می چکد از دیدگان به بالینم

چقدر خسته ام امشب ،چقدر غمگینم

چقدر ماهیتم مثل ماه نو محو است

چقدر ماه تمامی ، چقدر پایینم

نگو که سرد شدی مثل آه ، می دانم!

نگو که دور شدی مثل ماه ، می بینم !

کنار کوچه ی یادت بهانه می گیرد

دلم ، و باز تمنا که بست بنشینم

مرا بگو که چه آسان خیال می کردم

برای صید دلت چابکست شاهینم

تمام آنچه که دارم برای تو ، بردار !

جز این سه حرفی کوچک برای تسکینم

ببخش ! خسته شدی نازنین ، من امشب باز...

به خواب رفته ای ؟! ....آری....بخواب شیرینم
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد نادر پنج‌شنبه 20 آبان 1389 ساعت 11:45 ب.ظ

سلام

سلام.خوبین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد