عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری دوم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.wecharge.ir

فروش آنلاین کارت شارژ با قیمت شرکتی

ثمین جوون (به سوی فردایی بهتر...) سه‌شنبه 11 آبان 1389 ساعت 02:31 ب.ظ

دیدی من چقدر زود رسیدم
حــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالا کی بی معرفته!؟!؟!!؟

سلام ثمین جان خوبی؟شرمندم کردی
ولی منم اومدم نظر ندادم دلیل نمیشه که بی معرفت بشم

رضا چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 01:30 ب.ظ http://shahrekhamosh.blogfa.com

سلامم رفیق ممنون پیشم اومدییی

سلام
خواهش میکنم
تولد شیدا جونم مبارک

محمد نادر چهارشنبه 12 آبان 1389 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام عزیز
چطوری؟
خوبی؟
از حال من نپرس که . . .
شاید دیگه نیام
اما خیلی سخته برام دل کندن از وبلاگ و دوستای خوبی مثل شما
اما کاش نا مرد تو دنیا نبود . . .
دلم برات تنگ میشه

سلام ممنونم
شما خوبین؟
چرا نیاین؟چی شده مگه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد