عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

دیشب خون واشک گریه کردم

دیشب خون واشک گریه کردم

اگه کم کم وبدون خداحافظی می رفتی دردی  نبود
اگه دعوا می کردم و می رفتی دردی نبود
اگه نازتو نمی خریدم و می رفتی دردی نبود
اگه بدی می کردم و می رفتی دردی نبود
اگه به آینده امیدوارم نمی کردی و می رفتی دردی نبود
اگه برام خاطره نمی ذاشتی و میرفتی دردی نبود
اگه با هم خوب نبودیم و می رفتی دردی نبود
اگه درکت نمی کردم و می رفتی دردی نبود
اگه هم راز من نمی شدی و می رفتی دردی نبود
اگه سنگ صبورم نبودی و می رفتی دردی نبود
اگه می مردم و می رفتی دردی نبود
امروز با رفتن تو نه یک درد که تمام دردهای عالم به من هجمه آورده اند

به من رحم کن و برگرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد