عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

من و تو ....

PPP0006811_P.JPG 

دیگران می گویند

من و تو ... ما شده ایم

ما ، رها از دل خویش

تازه تنها شده ایم

مردم شهر چنان می نگرند

که من و تو گویی

عشقی از جنس محبت

در خود اندوخته ایم

من و تو

اما تلخ

چشم بر سختی ِ فاصله ها دوخته ایم

گویی آوازه ی عشق من و تو

در جهان پیچیده

گوئیا خوشتر از آواز دو مرغ دل ما

هیچکسی در این جهان نشنیده

گویی عطر خوش دلباختگی

آنکه آنان در هوای عشق ما می جویند

خوشتر از بوی خوش باران است

گوئیا قصه ی عشق من و تو

مشق عشق همه دلداران است

من و تو

اما تلخ

می گریزیم زِ تنهاییِ خویش

هر دو تن می خواهیم

خو بگیریم به محبوب دل خویش

من و تو

اما شاد

با حضور نعمت ِ

زیستن با دل و عشق

می مانیم

می توان زیبا زیست

من و تو

دیده ی روی دل خود

به جهان می بندیم

نظرات 1 + ارسال نظر
finalshop یکشنبه 9 آبان 1389 ساعت 03:34 ب.ظ http://final-shop.ir

با سلام دوست عزیز
وب جالبی داری
یه سر به ما هم بزن
بزرگترین وبلاگ فروش بازی رایانه و ایکس باکس 360
http://finalshoping.mihanblog.com
جدیدترین بازی های ایکس باکس و کامپیوتر رسید
باقیمت مناسب
میتونید خودتون ببینید
اگه وبلاگ فینال شاپ را لینک کنید متشکریم
و به ما هم اطلاع بدید تا شما را لینک کنیم
منتظر حضور گرمتان هستیم
این هم وب سایت اصلی ماست :
www.final-shop.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد