عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

من در حالت های مختلف


 

من , وقتی یه شکست عشقی بزرگ خوردم



من در ماشین




من در باشگاه




من, وقتی یه گندی زدم




من , وقتی اصلا اعصاب درست حسابی ندارم





من در حال دیدن یک خواب خــــــــیلی خوب




من .... نه ببخشید این دوستمه




من , وقتی به شدت دارم به خودم افتخار میکنم




من , بعد از دیدن یک فیلم مزخرف هندی




من وعیال




 

من , اولین باری که شمارو دیدم

  

 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد نادر شنبه 17 مهر 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
روزت مبارک!!

سلام
خوبین؟
مرسی خیلیییییییییییییییییییییی ممنونم

علی شنبه 17 مهر 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

امیدوارم مثل حنا با مسئولیت، مثل کوزت صبور، مثل ممول مهربون،مثل جودی شاد و سرزنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشین روز دختر مبارک

سلامت باشین
مرسیییییییییییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد