عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

ببخش منو

عشق من ببخش منو

ببخش اگه بعضی وقتا ازت دلخور میشم

ببخش اگه بعضی وقتا  زیادی ازت انتظار دارم

ببخش اگه بعضی وقتا  تورو درک نمیکنم

ببخش اگه بعضی وقتا  زیادی تورو میخوام

ببخش اگه بعضی وقتا  بی انصاف میشم

ببخش اگه بعضی وقتا  نمیتونم احساسم کنترل کنم

ببخش اگه بعضی وقتا  بچه بازی در میارم

ببخش اگه بعضی وقتا  میخوام بمیرم

ببخش.....

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد نادر پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 09:10 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
چطوری عزیز؟
خوبی؟
من با درسا کاری نمیکنم
درسا اند که دارن یه کارایی با ما میکنن
اما یواش یواش باید عادت کنم
ممنون از اپ های زیبات
جمله های اموزنده ی خوبی بود
و از داستان مداد قط با صفت اولش موافقم
نه اینکه با بقیش موافق نباشما
اولی رو شدید قبول دارم
اپم
قربانت
محمد نادر

سلام
ممنونم شما خوبین؟
خسته نباشین.
چه عجب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انشالا موفق بشین آقا مهندس
الان میام
مرسی که بهم سرزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد