عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

تاریخچه ویندوز... (بسیار خاطره انگیز)

 

Windows 1.0

Windows 2.0

 

 

Windows 3.0

 

 

Windows 3.11

 

 

Windows 3.11 NT

 

 

Windows 95

 

 

Windows 98

 

 

Windows 2000

 

 

Windows Millennium Edition

 

 

Windows XP

 

 

Windows Vista

 

 

Windows 7

 

 

و اما چند نکته ی بسیار جالب و عجیب!

  سه معمایی که مایکروسافت نمیتواندحل کند!!!

1. هند کشف کرد که هیچ کس نمیتواند پوشه ای به نام CON را درهیچ قسمتی از کامپیوتر ایجاد کند. این چیزی خیلی عجیب... و باور نکردنی است.

در مایکروسافت ، کل تیم نمی توانند پاسخ چنین اتفاقی را بدهند!!

 

2. یک فایل تکست خالی باز کنید(کلیک راست کنید new => text document) سپس

 متن Bush hid the facts را تایپ کرده و آنرا ذخیره کنید. پنجره را بسته و دوباره باز کنید.شکلی عجیب خواهید دید!!

 

3.

مایکروسافت ورد را باز کرده و عبارت زیر را تایپ کرده و دکمه اینتر را بزنید و سپس مشاهده کنید

=rand (200, 99)

موضوعی جالب و باور نکردنی که توسط برزیلیها کشف شد.

همین حالا امتحان کنید،فولدری به نام CONرا نمیتوانید ذخیره کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
ثمین جون(به سوی فردایی بهتر...) پنج‌شنبه 11 شهریور 1389 ساعت 01:21 ب.ظ http://fardai-behtar.blogsky.com


یه سلام عاشقونه
با یه بغض بی بهونه
می نویسم تا بدونی
یاد تو، تو دل می مونه
.
.
بخاطر همین اومدم خبرت کنم که من آپ کردم...
.
.
.
.
حالا بدو بیا پیشم
تا با نظرای خوبت وبلاگم روز بهتر از روز قبلش بشه.....
راستی عزیزم یه اتفاقی برام افتاده خوشحال میشم با صبر و حوصله پستمو بخونی و نظرتو برام بذاری که اگر تو جای من بودی چی کار میکردی!؟؟!؟!؟!
منتظرتم عزیزم


چشم گلم الان میام

علی یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

مرسی واقعا خاطره انگیز بود من که لذت بردم

سلام خوبین؟
نظر لطفتونه مرسی
قربانت

محمد نادر یکشنبه 14 شهریور 1389 ساعت 03:15 ق.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام
وای بخدا اصلا حالیم نبود
نمیدونم چرا اینطوری شد
باور کنین امدی نبود
الان که نظرتون رو خوندم کلی از خودم بدم اومد
حق دارین هرچی ازم بدتون بیاد
جز عذر خواهی کار دیگه ازم بر نمیاد الان
اون نظر رو هم پاکش کردم
ببخشید

سلام خوبین؟
به به آقا محمدچه عجب شمام به ما سر زدین
این حرفا چی خواهش میکنم.
مرسی که پاکش کردین.
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد