عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

دوست دارم

بهت نگفتم تا حالا، اینکه چقدر دوست دارم. اما حالا بهت می گم، بی تو دارم کم

میارم. بهت نگفتم تا حالا، که بد جوری عاشقتم. بهت نگفتم تا حالا، اما حالا بهت

می گم. داری کجاها می کشی، باز این دل دربه درو. قشنگ مهربون من، اینجوری

 از پیشم نرو. بهت نگفتم تا حالا، اینکه چقدر دوست دارم. اینکه چقدر ه،پیش

چشات کم نیارم. دلم می خواد باور کنی. از ته دل می خوام تو رو. وقتی می گم

بمون، بمون. وقتی می گم نرو، نرو. بری هزار سالم بشه. چشم انتظارت می مونم.

 بازم برای دل تو.ترانه ها مو می خونم. خودت می دونی که تو رو. از دل و از جون

 می خوامت. مجنون عشق من شدی. من مثل لیلی می خوامت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد