عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

بگو احساس قلبم را تو باور می کنی یا نه ؟

بگو آیا دمی به یاد من سر می کنی یا نه  ؟ 

 تو هم یادی زپرواز کبوتر می کنی یا نه ؟

دل من تشنه و خواهان یک جرعه نگاه توست ،

مرا در شهر چشمانت شناور می کنی یا نه ؟

هزاران بار گفتم دوستت دارم عزیز دل  ،

 بگو احساس قلبم را تو باور می کنی  یا نه  ؟

تمام شعر های من برای توست  ،

 غزلهای مرا آیا تو از بر می کنی یا نه ؟

آری دمی غافل نبودم از خیال خاطرت ،

 تو هم آیا به یاد من دمی سر می کنی یا نه ؟

نوشتم نام زیبای تو را بر صفحه قلبم ،

تو آیا اسم من را ثبت دفتر می کنی یا نه  ؟

و حرف آخر من این که شبهای سیاهم را  ،

 به مهتاب نگاه خود منور می کنی یا نه ؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد