عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

خدایا!ه 

 من توفیق تلاش در شکست، صبر در نومیدی

   رفتن بی همراه ، جهاد بی سلاح

      کار بی پاداش ، فداکاری در سکوت

         دین بی دنیا ، مذهب بی عوام

            عظمت بی نام ، خدمت بی نان

               ایمان بی ریا ، خوبی بی نمود

                 گستاخی بی خامی ، مناعت بی غرور

                    عشق بی هوس ، تنهایی در انبوه

                       و دوست داشتن بدون آن که دوست بداند روزی کن.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد نادر سه‌شنبه 12 مرداد 1389 ساعت 03:59 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
خوبی؟
وبلاگ گروهی اینجوریه که شما یه ادرس ایمیل به من میدی بعد من یه دعوت نامه میفرستم به ایمیلتون
که توی دعوتنامه ی چندتالینک هستش که چون شما توی بلاگ اسکای عضو هستی میتونید رو ی لینک اول کلیک کنی تا یه وبلاگ به حساب بلاگ اسکایتون اضافه میشه
و مثل وبلاگ خودتون میتونید توش کطلب بنویسید که با اسم خودتون ثبت میشه
ادرسش اینه:
www.blogestan.blogsky.com
اگه موافق بودی من در خدمتم

سلام محمدجان خسته نباشی
آره عزیزم منم میخوام بیام تو وبلاگ گروهیتون البته اگه بشه و بخواین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد