عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

با عشق تقدیم به همه ی نامرد های دنیا

24.gif24.gif24.gif24.gif24.gif

نمی خوام بگم دوستم داشته باش چون می دونم دوستم نداری

نمی خوام بگم عاشقتم چون می دونم عاشق یکی دیگه ای

 نمی خوام بگم برای من باش چون می دونم سهم یکی دیگه ای

نمی خوام بگم با من حرف بزن چون می دونم با من حرفی واسه گفتن نداری

 فقط میگم ...منو ببخش...منو ببخش چون عاشقت شدم

نمی بخشمت ....بخاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی 

 بخاطر تمام غمهایی که بر صورتم نشاندی

نمی بخشمت.... بخاطر دلی که برایم شکستی

بخاطر احساسی که برایم پرپر کردی .

 نمی بخشمت .... بخاطر زخمی که بر وجودم نشاندی.

بخاطر نمکی که بر زخمم گذاردی

.

و می بخشمت بخاطر عشقی که بر قلبم حک کردی
نظرات 1 + ارسال نظر

سلام عزیز جان
ویلاگ خوبی داری
انگار اساسی هم دلت از این زمونه پره
خوشحال میشم توی جشن من شرکت کنی..........
موفق باشی عزیزم

سلام خوبین ممنون که بهم سر زدین
چشم الان میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد