عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

تنهایی

خیلی سخت است وقتی همه کنارت باشند و باز احساس تنهایی کنی. وقتی  عاشق باشی   و هیچ کس از دل عاشقت باخبر نباشد . وقتی لبخند می زنی و  توی دل گریانی . وقتی تو  خبر داری و هیچ کس نمی داند . وقتی به زبان دیگران حرف می زنی ولی کسی نمی فهمد . وقتی فریاد می زنی و کسی صدایت را نمی شنود . وقتی تمام  درها به رویت بسته است... آن گاه دستهایت را به سوی آسمان بلند می کنی و از اعماق قلب تنها و عاشق و گریانت بانگ برمی آوری که: « ای خدای بزرگ دوستت  دارم!» و حس می کنی که دیگر تنها نخواهی ماند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد نادر یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
ممنون از داستان
بسیار زیبا و خواندنی
اما منظور داستان را متوجه نشدم
خب یکم درک ادبیاتیم پایینه دیگه
ببخشید
قربانت

سلام محمدآقاخوبین؟
قشنگ بود گفتم شمام بخونین.یعنی هر چی از خدا بخواین میده

محمد نادر یکشنبه 20 تیر 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

راستی
نگفته بودم
اهنگ وبتون بسیار زیباست
خوش سلیقه

ممنون شما لطف دارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد