عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

وقتی...

                         ..وقتی که قهری با من..                 

  آسمون ستاره هاشو نمیخواد ماه واسه حرمت چشات دیگه در نمی یاد

چشم من اشکاشو جاری میکنه دل میره کنج سینه شب تا صبح گریه و زاری میکنه

آسمون هیچی بجز ابرای دلگیر نداره واسه دفن دل من تو بی کسی غم برام تابوت میاره

درا روی خنده ها بسته میشن چشام از دیدن خونه ی دلم بی تو باز خسته میشن.

همه ستاره ها تو آسمون شهاب میشن انگاری تو سینه ام قلبو به آتیش میکشن.

من دیگه از زندگی دل می برم هر چی که بلا باشه میاد سرم.

دل من خنده رو از یاد می بره هیچ جای دنیا واسم جا نداره بی تو دل همیشه یک دربه دره

شب و روز گریه و هق هق میکنم طاقت دوری تو هیچ وقت ندارم وقتی قهری عزیزم دق می کنم

غصه ها منو تا مردن می برن.

 انگاری خدا منو دوست نداره وقتی که قهری بامن...   

 

                         

تو مگه بهم نگفته بودی که به عشق من اسیری

                             زنده هستی به امیدی که یه روز برام بمیری

من مگه نگفته بودم که تو این دنیا غریبم

                             جز تو هیچ کسی نمونده تو یکی نده فریبم

تو مگه بهم نگفته بودی سایه سایه پا به پامی

                           هر جای دنیا که باشم من نباشم تو باهامی

من همونم که چه آسون چشمامو به تو فروختم

        

                           لحظه لحظه با تو خندیدم و از اشک تو سوختم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد