عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

پدر جان روزت مبارک

[تصویر: 2zpqnvp.gif]
 
پدری دارم آرام و بیمار
 

بی پروا از سکوت آب ها

 
نگاهش مرا شوق  زیستن  میداد
 
افکارش  را ه  زندگی  ره به من اموخت
 

شوق  دیدارش از برگ درختان افزون
 

نگاهش لطیف تر از انوار بهار 
 

کلامش آفتاب ،چشمانش باران  دستانش  رنجور و خسته

پدری دارم که خواندن نمی دانست

ولی درس زندگی آموخت

آموخت که چگونه   مقاوم  باشم و  خانواده را شاد کنم

عشق را بفهمم

دشت دل را خوشه خوشه پر کنم از گل شقایق

آموخت که چگونه دوست بدارم زندگی را
 
پدر ای مظهر لطف و محبت پدر
 
ای سخت کوش و پر زحمت
 
 
 پدر ای بهترین معنای اخلاص
 
 
ای پدر پیر که امروز

می نالی ازین درد روانسوز
 
 
دوستت دارم..روزت مبارک
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد