عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

یکی را دوست دارم

یکی را دوست دارم ولی او باور ندارد

یکی را دوست دارم همون کسی که شب وروز به یادش هستم

ولحظات سرد زندگیم را با گرمای عشق او میگذرانم!

کسی را دوست دارم که میدانم هیچ گاه به او نخواهم رسید

وهیچگاه نمی توانم دستانش را بفشارم!

یکی را دوست دارم، بیشتر از هر کسی،

همان کسی که مرا اسیر قلبش کرد!

یکی را دوست دارم،که میدانم او دیگر برایم یکی نیست،

او برایم یک دنیاست

یکی را برای همیشه دوست دارم،

کسی که هرگز باور نکرد عشق مرا!

کسی که هرگز اشکهایم را ندید و ندید که چگونه

از غم دوری و دلتنگی اش پریشانم

یکی را تا ابد دوست دارم،

کسی که هیچ گاه درد دلم را نفهمید و ندانست که

او در این دنیا تنها کسی است که در دلم نشسته است

یکی را در قلب خویش عاشقانه دوست دارم،

کسی که نگاه عاشقانه مرا ندید

و لحظه ای که به او لبخند زدم نگاهش به سوی دیگری بود

اری یکی را از ته دل صادقانه دوست دارم،

کسی که لحضه ای به پشت سرش

نگاه نکرد که من چگونه عاشقانه به دنبال او میروم

کسی را دوست دارم که برای من بهترین است،

از بی وفایی هایش که بگذرم

بری من عزیزترین است!

یکی را با همین قلب شکسته ام،

با تمام احساساتم،بی بهانه دوست دارم!

کسی که با وجود این که قلبم راشکست،

اما هنوز هم در این قلب شکسته ام جا دارد!

یکی رادوست دارم

با این که این دوست داشتن دیوانگیست اما.................

من دیوانه وار تنها او را دوست دارم!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد