عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

صدا کن مرا

 صدا کن مرا که صدایت زیباترین نوای عالم است ، صدا کن مرا که صدایت قلب شکسته ام را تسکین می دهد ، صدا کن مرا تا بدانم که هنوز از یاد نبرده ای مرا ، نشسته ام تا شاید صدایم کنی ، صدایم کنی و محبت بی دریغت را نثارم کنی.

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد نادر پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1389 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
خبری ازت نیست
یه سر به من بزن
منتظرم
راستی چرا هیچ کدوم از نظرات رو تایید نمی کنی؟

محمد نادر جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 11:18 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام عزیز
چه عجب
بعد از مدت ها بالاخری یه سری به ما زدی
راستی مرسی که دیگه نظرات رو تایید میکنی
وبلاگ شما هم بسیار زیباست
خصوصا قالب جالبی داری
قربانت
محمد نادر

سلام محمد جان من هر وقت بیام وبمو ببینم به وبلاگ شما حتما سری میزنم نظر نمیدم دلیلی نمیشه که نمیام.
وبتونوخیلی دوست دارم.
موفق باشین.
قربان شما
فعلا

محمد نادر شنبه 1 خرداد 1389 ساعت 11:37 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

هی فلانی می دانی ؟ می گویند رسم زندگی چنین است...

می آیند.... می مانند.... عادت می دهند.... ومی روند.

وتو در خود می مانی و تو تنها می مانی

راستی نگفتی رسم تونیز چنین است؟.... مثل همه فلانی ها....؟

سلام عزیز
مرسی از اینکه به من سر زدی
راستی من تا امروز خیال میکردم که شما مرد هستید

سلام خوبین؟شبتان خوش
مگه اشکالی داره که من دخترباشم؟
نه محمد آقا رسم من از اون فلانیا نیست.
ببخشید اگه باهاتون تند حرف زدم .
معذرت میخوام.
قربان شما
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد