عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

نامه

نامه ات رو دادی به من

 

                                                     خوندمش یواشکی

 

           خوند مش هزار دفعه 

 

                                                      سوزوند مش یواشکی

 

             تا ند ونن این و اون

 

                                                      حرفه عشقمون چیه

 

                   ند ونن تو زندگی

              

                                                       خدای عشق من کیه؟

 

                                نمی خوام هیچکی بدونه

 

                                                          که دلم کجا اسیره

                               الهی هیچکی تو رو ازم نگیره

 

                                                                               دوست دارم برای من گل بیاری یواشکی

                          سر تو رو سینه من بزاری یواشکی

 

                                                                   من و تو باشیم و تنها یه خدا تو آسمون

 

                                          که میدونم نمی گه قصه مون و به دیگرون ....

  

                                                                               دیدنم که اومدی یواشکی

                               بگو عاشقم شدی یواشکی

        

                                                                         وقتی پیش تو میام یواشکی   

 

                             می گم ار تو چی می خوام یواشکی

 

                                                                                     الهی هیچکی تو رو ازم نگیره

 

                                  دوست دارم خنده کنیم گریه کنیم یواشکی

 

                                                                       بگیم ای وای چه کنیم وای چه کنیم یواشکی

 

                             تو یه سجاده بیار برای من از گل ناز

 

                                 دوست دارم پیش تو وایسم به عبادت نماز

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد