عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

زندگی شما بازتاب افکارتان است.

اگر افکارتان را تغییر دهید زندگیتان متحول می شود!

(برایان تریسی)

به سلامت

اگه من نخوام فراموش می شی ساده

آخه آدم مث تو خیلی زیاده اگه من نخوام تو گم می شی تو غربت سر تا پاتو می گیره غصه و وحشت اگه من نخوام قرارمون قیامت آره من نمی خوامت پس به سلامت.

دیشب

 

دیشب وقتی چشمهام رو روی هم گذاشتم تصویر تو در ذهنم نقش بست اما تار بود....

درست نمیدیدم...

دیشب دلم برات تنگ شده بود... دلم همیشه برات تنگه...

از اولشم تنگ بود حتی وقتی که کنارم بودی و دستات تو دستم بود....

همیشه ازم دور بودی.... همیشه....

دیشب گوشه چشمام به یادت تر شد....

دیشب دلم یه سوزش عجیبی داشت...

دیشب دلم هوات کرده بود....

دیشب...

اما تو نبودی.... تو کنارم نبودی...

حتی توی خیالم هم درست نمی دیدمت..

دیشب شب بدی بود...

از خدا خواستم

من از خدا خواستم،

نغمه های عشق مرا به گوشت

برساند تا لبخند مرا

هرگز فراموش نکنی و

ببینی که سایه ام به

دنبالت است تا هرگز

نپنداری تنهایی.

ولی اکنون تو رفته ای ،

من هم خواهم رفت

فرق رفتن تو با من این

است که من شاهد رفتن تو هستم

نظرات 1 + ارسال نظر
تبلیغات یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 05:27 ب.ظ http://www.iranspam.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی دارید اسپمر برای تبلیغ وبلاگت میخوای ؟ میدونی اسپمر چیه ؟ اسپمر یه نرم افزاره که خیلی راحت و سریع لیست وبلاگ ها رو برات اتومات جمع می کنه و نظری که دوست داری براشون ارسال میکنه . . . !!! اینطوری خیلی سریع آمار وبلاگت افزایش پیدا می کنه برای بلاگ اسکای دو تا اسپمر دارم با قیمت های فوق العاده اسپمر شماره یک : 2000 تومان اسپمر شماره دو : 4000 تومان زود بیا www.iranspam.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد