عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عزیز

وقتی حتی پیشمی دلم برات تنگ میشه

عاشقم مـن

عاشقم مـن ، عاشقی بی‌قـرارم کس ندارد ، خبر از دل زارم آرزویی جز تو در دل ندارم من بـه لبخندی ، از تـو خـرسندم مِهـر تو ای مه ، آرزومندم بـــــر تـــــو پــابـنـــدم از تـو وفــا خواهم من زخدا خواهم تا به‌رهت بازم ، جان تـا بـه‌تـو پیـوستم از همه بگسستم برتو فدا سازم ، جان .................... عاشقم مـن ، عاشقی بی‌قـرارم کس ندارد ، خبر از دل زارم آرزویی جز تو در دل ندارم من بـه لبخندی ، از تـو خـرسندم مِهـر تو ای مه ، آرزومندم بـــــر تـــــو پــابـنـــدم خیز و با من ، در افق‌ها سفر کُن دلنوازی ، چون نسیم سحر کُن ساز دل را ، نغمه‌گر کُن همچو بلبل ، نغمه سر کُن نغمه‌گر کُن ، همچو بلبل ، نغمه سر کُن
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد